Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yiddo10 skrev (Akkurat nå):

Jeg ser greia, men man har alltid blitt servert med cola, og ikke tenkt så mye mer over det. Spesielt farlig når det kjøret der går på byen. "Rom og cola til alle". Drikker for fanden aldri under 20 stykker når det der begynner.

 

Kjenner til det. Mulig bare jeg som har gått på for mange smeller med det. Liker for eksempel Cola dagen derpå, men om jeg da har drukket rom og cola kvelden før så smaker jo colaen rom dagen etter. Kvalmt. 

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (3 minutter siden):

Hallo? Jeg har sett 1 og en halv film med dette rotet -ikke noe jeg ville sett igjen om jeg hadde fått betalt for det! Harry Potter er verre dog.....

De er i sannhet en flottenfeier og en feinschmecker naar det gjelder film. Og muligens icke en fantasy-fan?

Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (Akkurat nå):

Innrømmer stolt at jeg til sammen har sett rundt tre timer av Harry Potter (fem minutter) og Game of Thrones. Ikke noe for meg, men likte Ringenes Herre.

Jeg hater alt som omhandler drager og fandens oldemor! 
Klarer ikke å engasjere meg i det hele tatt!! 

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (Akkurat nå):

Hallo? Jeg har sett 1 og en halv film med dette rotet -ikke noe jeg ville sett igjen om jeg hadde fått betalt for det! Harry Potter er verre dog.....

For oss som har lest bøkene var det fantastisk at teknologien endelig var kommet så langt at det endelig ble film av det. Om man ikke har lest bøkene eller liker sjangeren kan jeg skjønne at dette kan virke tøvete. Ankepunktet mitt er at de kuttet ut ting fra bøkene og puttet in andre ting uten at jeg ser hvorfor. At de kuttet ut Tom Bombadill kapittelet var imidlertid riktig vurdert. Peter Jackson er imidlertid ham som spiser en gulrot når Hobbitene kommer inn i Bree ...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...