BrorneDin Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 dengelgen skrev (3 minutter siden): Dere kan jo sammenligne daier i det minste -så går praten sikkert strålende etter det. Interessant, hun ba meg ned på kaffe. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Er detter pårnå? Jau, hanner Franner er med. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Har en halv liter med hanner kaptein Morgan i stuen, som bare venter på å bli bokset. Flott at du varsler oss andre i Oslo før den skal konsumeres ja.. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Har en halv liter med hanner kaptein Morgan i stuen, som bare venter på å bli bokset. Kva blander Demmer med? Rom og cola er Lucifers verk. Ødelegger fullkommen cola-drikk. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 (endret) Granca skrev (Akkurat nå): Kva blander Demmer med? Rom og cola er Lucifers verk. Ødelegger fullkommen cola-drikk. Melk og tran. Har Dem prøvet? Anbefales på det varmeste. Uansett, hva anbefaler herren å blande med? Endret 18. juni 2020 av Yiddo10 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Ubeskrivelig oppskrytt møkk! For å si det mildt..... Nei nå altså ...!!! Filmene er ikke så bra som bøkene, men allikevel!! Hallo i luken!!! 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 I sommer skl eg surfe, stå på vannski og pryyympe Lenke til kommentar
Deila Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Spiste nettopp et skolebrød og nu pryyyyymper eg masse. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Melk og tran. Har Dem prøvet? Anbefales på det varmeste. Uansett, hva anbefaler herren å blande med? Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Melk og tran. Har Dem prøvet? Anbefales på det varmeste. Uansett, hva anbefaler herren å blande med? Har ikke prøvd, men skal gjøre den dagen jeg fyller 200 aar. Ellers ville jeg nok blandet med røde okser. Jeg er vodka-menneske. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Det må gjøres en jobb her inne. Forventer Deila med over 1000 omdømmepoeng før helgen er omme. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Det må gjøres en jobb her inne. Forventer Deila med over 1000 omdømmepoeng før helgen er omme. Nei, nu har eg aldrig. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Har ikke prøvd, men skal gjøre den dagen jeg fyller 200 aar. Ellers ville jeg nok blandet med røde okser. Jeg er vodka-menneske. Utrolige siteringer her nu, men takk. Det skal testes. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Deila skrev (2 minutter siden): Spiste nettopp et skolebrød og nu pryyyyymper eg masse. Det var nok den eggekrem. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Utrolige siteringer her nu, men takk. Det skal testes. Eventuelt batterier. Foretrekker det fremfor røde okser. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Utrolige siteringer her nu, men takk. Det skal testes. Når jeg var i Dominikanske Republikk og også bodde 3 måneder i Costa Rica ble det mye rom. Blandet blant annet en del med eplejuice og en del andre friske juicer. Var digg det. Er enig med Granca angående rom og cola. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Eventuelt batterier. Foretrekker det fremfor røde okser. Det er også en bra mulighet. Jeg har tre butikker i umiddelbar nærhet. Jeg skal kjøpe alt dem har av disse sorter. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Stormoen33 skrev (4 minutter siden): Hallo i luken!!! Hallo? Jeg har sett 1 og en halv film med dette rotet -ikke noe jeg ville sett igjen om jeg hadde fått betalt for det! Harry Potter er verre dog..... Lenke til kommentar
Deila Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Hallo? Jeg har sett 1 og en halv film med dette rotet -ikke noe jeg ville sett igjen om jeg hadde fått betalt for det! Harry Potter er verre dog..... Nei, nu må du gi deg, Deng! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Nei, nu må du gi deg, Deng! Er sikkert en gemerasjonsting ,husk at jeg er en generasjon yngre enn deg, Delaila! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Når jeg var i Dominikanske Republikk og også bodde 3 måneder i Costa Rica ble det mye rom. Blandet blant annet en del med eplejuice og en del andre friske juicer. Var digg det. Er enig med Granca angående rom og cola. Jeg ser greia, men man har alltid blitt servert med cola, og ikke tenkt så mye mer over det. Spesielt farlig når det kjøret der går på byen. "Rom og cola til alle". Drikker for fanden aldri under 20 stykker når det der begynner. Juice er uansett interessant og gøres veldig digg ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg