BrorneDin Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Har spilt mye tennis på Ramton, men ikke prøvd minigolfen. Ser veldig liten ut ja. Vi burde møtes å ta en pils ila sommeren, Yiddo! Jeg er med på det. Utenom et par hytteturer blir det fort å henge i Oslo og omegn i sommer. Lukter mye pils nå som man kan slappe av litt. 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Yiddo10 skrev (5 minutter siden): Utroligt, denner må Dem forklara nærmare Eg ønska ikke at kommentere dette. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Kan for øvrig melde om at fruen i etasjen under meg til høyre kom ut på balkongen. Vurderte å hilse, men latet som om jeg var opptatt. Tanker? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Granca skrev (6 minutter siden): Hunner Dua Lipa var innom paa den skjerm igjen nuh. Hunner er sannelig ustygg! Ser at hun er sammen med en på 20 år! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Lukter mye pils Guffent duft. Gruer meg til Hanner Elg skal produsere ølduft i ukesvis på den granca. Vyrdsam helsing frå Don Granc. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Kan for øvrig melde om at fruen i etasjen under meg til høyre kom ut på balkongen. Vurderte å hilse, men latet som om jeg var opptatt. Tanker? Kjør, du virker klar for alt nå. Ingenting å tape. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Kan for øvrig melde om at fruen i etasjen under meg til høyre kom ut på balkongen. Vurderte å hilse, men latet som om jeg var opptatt. Tanker? Du svingte med daiene? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Ale-Fawk skrev (2 timer siden): Sliders er relativt små, så blir som tre vanlige burgere. Da har du stor mage. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Guffent duft. Gruer meg til Hanner Elg skal produsere ølduft i ukesvis på den granca. Vyrdsam helsing frå Don Granc. Såpass ja. Blir mye rom også. Var det bedre? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Tanker? Dere kan jo sammenligne daier i det minste -så går praten sikkert strålende etter det. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Kjør, du virker klar for alt nå. Ingenting å tape. Det er sant. Lager et papirfly med en melding på som jeg skal få til å lande på balkongen hennes. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Tanker? Ville skrevet ''lot''. Men jeg har det nå uvirkelig hett, og kan derfor ikke stå til ansvar for alle mine tvilsomme uttelelser, det være seg om spraak eller stangselleri. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Du svingte med daiene? Jau, så det ble utslag på denner Richter's skala. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Det er sant. Lager et papirfly med en melding på som jeg skal få til å lande på balkongen hennes. Hva skal det stå på denner lapp? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Ville skrevet ''lot''. Men jeg har det nå uvirkelig hett, og kan derfor ikke stå til ansvar for alle mine tvilsomme uttelelser, det være seg om spraak eller stangselleri. Åååh, du vil at jeg skal se Lords of the Rings med henne? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Blir mye rom også. Var det bedre? Mycket bettre. I form av breezer, eller paa anden maade? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Hva skal det stå på denner lapp? "Det var eg som utløsede denner brannalarm i går aftens efter et voldsomt Pryyympe kalas" 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Lords of the Rings Ubeskrivelig oppskrytt møkk! For å si det mildt..... Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Mycket bettre. I form av breezer, eller paa anden maade? Har en halv liter med hanner kaptein Morgan i stuen, som bare venter på å bli bokset. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): se Lords of the Rings med henne Er detter pårnå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg