Deila Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Er du også en rolig og sindig kar som meg? Ja, vi sier det bare sånn. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Stormoen33 skrev (3 minutter siden): Tenkte mer på faren for henrettelse jeg da ... Vi tenkte nok likt der, en jeg kjenner ble skutt i stumpen med en saltbørse!!! Han hadde vært på slang hos feil bonde Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Har ikke bodd i Oslo hele livet, Moen! Flyttet fra Oslo når jeg skulle begynne i 4.klasse og bodde da et sted rundt 40 min unna Oslo med bil. Jessheimpøbler? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Jessheimpøbler? Nope. Nærsnes het stedet. Det er nok mer Asker. Ligger i hvert fall i Asker kommune. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Nærsnes Høres ut som noe Bård og Harald kunne diktet opp Lenke til kommentar
Deila Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Høres ut som noe Bård og Harald kunne diktet opp Haha. Et lite sted, men helt topp å vokse opp der. Kan ikke klage. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 18. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2020 38 minutes ago, HYYYL said: Kalde Moreller rett fra kjøleskapet - nam Vurderte å kjøpe på butikken i kveld, men da jeg så at de skulle ha 79 kroner for en liten pose, ble reaksjonen Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Har inspisert plena, ser bra ut, men må klippes i morgen. Da vet dere det. Takk. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 SirOwen skrev (4 minutter siden): Vurderte å kjøpe på butikken i kveld, men da jeg så at de skulle ha 79 kroner for en liten pose, Kvinnen kjøper nesten hver dag, men hun er stinn av penger også da. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 (endret) Har kjøpt inn ei flaske med hanner Kaptein Morgan. I morgen skal pryyympen slippes løs i hele byen. Kan for øvrig bekrefte at Nærsnes er vakkert. Kåret til Norges nydeligste sommersted 20 år på rad. Endret 18. juni 2020 av Yiddo10 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Har kjøpt inn ei flaske med hanner Kaptein Morgan. I morgen skal pryyympen slippes løs i hele byen. Er Oslo klar for det? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Er Oslo klar for det? Jeg har hørt at dem har testet flyalarmen flere ganger i kveld. Jeg antar dette bare er et dårlig forsøk på å skjule at dem forbereder seg til morgendagens herjinger. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Yiddo10 skrev (5 minutter siden): Kan for øvrig bekrefte at Nærsnes er vakkert. Kåret til Norges nydeligste sommersted 20 år på rad. Nydelig om sommeren ja. Rett ved sjøen. Skjer ikke så mye der om vinteren da.. Men om sommeren er det 10/10. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Jeg har hørt at dem har testet flyalarmen flere ganger i kveld. Jeg antar dette bare er et dårlig forsøk på å skjule at dem forbereder seg til morgendagens herjinger. Det er såpass ja -regner med Willy Haugli har satt inn alt personell medregnet ridende politi Lenke til kommentar
Granca Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Yiddo10 skrev (5 minutter siden): Nærsnes Kjørte innom der en gang, kun for å pryyyyyympe. Det var mens jeg bodde i den Bærum. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Yiddo10 skrev (3 minutter siden): Jeg har hørt at dem har testet flyalarmen flere ganger i kveld. Jeg antar dette bare er et dårlig forsøk på å skjule at dem forbereder seg til morgendagens herjinger. Har dykkan hørt om drikkeleken "pryyyyympen går"? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Deila skrev (2 minutter siden): Nydelig om sommeren ja. Rett ved sjøen. Skjer ikke så mye der om vinteren da.. Men om sommeren er det 10/10. Absolutt, har tatt mange mageplask nede ved Ellefsen. Vurderer en tur ut til Ramton for å spille golf i sommer, men den banen der var utrolig liten. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Deila skrev (3 minutter siden): Har dykkan hørt om drikkeleken "pryyyyympen går"? Utroligt, denner må Dem forklara nærmare Lenke til kommentar
Granca Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Hunner Dua Lipa var innom paa den skjerm igjen nuh. Hunner er sannelig ustygg! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Absolutt, har tatt mange mageplask nede ved Ellefsen. Vurderer en tur ut til Ramton for å spille golf i sommer, men den banen der var utrolig liten. Har spilt mye tennis på Ramton, men ikke prøvd minigolfen. Ser veldig liten ut ja. Vi burde møtes å ta en pils ila sommeren, Yiddo! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg