Elgen. Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 (endret) SirOwen skrev (1 minutt siden): Copycats er djevelens verk©™ Hallo i luken©™liksom! Endret 18. juni 2020 av dengelgen Lenke til kommentar
Deila Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 dengelgen skrev (5 minutter siden): Kremt! Skal ikke legge skjul på at det var litt med vilje for å irritere nei. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Ser Real Madrid-Valencia, kan det bli for mye fotball? Rart med fotball, blir liksom aldri lei av det. (Mulig copyright Arne Scheie) 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Skal ikke legge skjul på at det var litt med vilje for å irritere nei. Bare gøy det, Delaila! Har ikke du et uttrykk du bruker ofte? Som du kan ta copyright på? Moen nærmer seg copyright på "Din frekka...." Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Kalde Moreller rett fra kjøleskapet - nam Lenke til kommentar
Deila Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 dengelgen skrev (4 minutter siden): Bare gøy det, Delaila! Har ikke du et uttrykk du bruker ofte? Som du kan ta copyright på? Moen nærmer seg copyright på "Din frekka...." Moen sin er"nå var du smart(navn) veldig smart" Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Deila skrev (6 minutter siden): Moen sin er"nå var du smart(navn) veldig smart" Den er jo Martin Schanche (uvirkelig skrivemåte btw) sin Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 HYYYL skrev (8 minutter siden): Kalde Moreller Jeg gikk ofte på morelleslang da jeg var liten Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Har forresten ikke spist middag siden tirsdag!! Blir godt med biffstrimler med krydderpoteter nå, nam! Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Jeg gikk ofte på morelleslang da jeg var liten Det hadde sikkert jeg også gjort om det var noen morelltrær i nærheten. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): slang Vi gikk på slang generelt ... Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Har forresten ikke spist middag siden tirsdag!! Blir godt med biffstrimler med krydderpoteter nå, nam! På tide med middag da. Høres godt ut. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Vi gikk på slang generelt ... Dere gikk og slang? Vi gikk på epleslang, pæreslang og morelleslang. En gang hadde vi med oss bæreposer og fylte dem opp med all slags herligheter Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Vi gikk på epleslang, pæreslang og morelleslang. En gang hadde vi med oss bæreposer og fylte dem opp med all slags herligheter Ja alt vi kunne komme over. Tror vi holdt oss unna jordbær da. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Tror vi holdt oss unna jordbær da Tenkte akkurat på det -litt vanskelig å snike rundt i en jordbæråker SI Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Tenkte akkurat på det -litt vanskelig å snike rundt i en jordbæråker SI Tenkte mer på faren for henrettelse jeg da ... Lenke til kommentar
Deila Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 dengelgen skrev (4 minutter siden): Vi gikk på epleslang Det gjorde vi også. Husker også at det var gøy å ringe på hos folk også løpe og/eller gjemme seg. For et adrenalinrush. Husker vi kastet snøballer på vinduer en gang, og at en kompis av meg klarte å knuse en rute.. Gikk litt for langt gitt. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Husker vi kastet snøballer på vinduer en gang, og at en kompis av meg klarte å knuse en rute.. Oslopøbler!! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Deila skrev (2 minutter siden): Det gjorde vi også. Husker også at det var gøy å ringe på hos folk også løpe og/eller gjemme seg. For et adrenalinrush. Husker vi kastet snøballer på vinduer en gang, og at en kompis av meg klarte å knuse en rute.. Gikk litt for langt gitt. Er du også en rolig og sindig kar som meg? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Oslopøbler!! Har ikke bodd i Oslo hele livet, Moen! Flyttet fra Oslo når jeg skulle begynne i 4.klasse og bodde da et sted rundt 40 min unna Oslo med bil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg