Deila Skrevet 17. juni 2020 Del Skrevet 17. juni 2020 Justice 96 skrev (Akkurat nå): Såpass ja. Da skjønner jeg det er vanskelig å sove. Sikkert snøen i fjella her som gjør at det blir så kjølig om nettene. 21 grader er faktisk en kjølig natt her i Oslo om dagen. Det er netter hvor det er over det også. Too much! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 17. juni 2020 Del Skrevet 17. juni 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Ganske typisk for et industristed vil jeg tro, eksplosjon i folketall og mange unge folk med hormoner Jo, kanskje, men disse tilstandene spredte seg raskt til Levanger og Steinkjer også, inkl. narkotika. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 17. juni 2020 Del Skrevet 17. juni 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Jo, kanskje, men disse tilstandene spredte seg raskt til Levanger og Steinkjer også, inkl. narkotika. Ser at det var ganske heftige tilstander der ja, dette var helt ukjent for meg. Karmøy var skrekkeksempelet ang narkotika da jeg var liten (ikke i fjor altså hehe) Lenke til kommentar
Granca Skrevet 17. juni 2020 Del Skrevet 17. juni 2020 U2... Sleng på Springsteen(med et par unntak) og Åge (null unntak) også. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 17. juni 2020 Del Skrevet 17. juni 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Ser at det var ganske heftige tilstander der ja, dette var helt ukjent for meg. Karmøy var skrekkeksempelet ang narkotika da jeg var liten (ikke i fjor altså hehe) "Artig" at du nevner Karmøy egentlig, Også en "liten" plass, som tidlig hadde et ganske tungt rusmiljø, på en tid man trodde dette handlet om Oslo. Haugesund er i samme gata også. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 17. juni 2020 Del Skrevet 17. juni 2020 Granca skrev (Akkurat nå): U2... Sleng på Springsteen(med et par unntak) og Åge (null unntak) også. Så en lang tråd på twitter og spørsmålet var "Den mest overvurderte gruppa/artisten? Trådstarter svarte selv U2 og maaaange var enige. Albumet "Boy" husker jeg hadde noen gode saker ellers har jeg ikke hørt aktivt på dem Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 17. juni 2020 Del Skrevet 17. juni 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): "Artig" at du nevner Karmøy egentlig, Også en "liten" plass, som tidlig hadde et ganske tungt rusmiljø, på en tid man trodde dette handlet om Oslo. Haugesund er i samme gata også. Ja, tror dette delvis skyldtes en institusjon for rusmisbrukere som ble etablert i de traktene Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 17. juni 2020 Del Skrevet 17. juni 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Ja, tror dette delvis skyldtes en institusjon for rusmisbrukere som ble etablert i de traktene FØR narkotikaen inntok Karmøy? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 17. juni 2020 Del Skrevet 17. juni 2020 dengelgen skrev (4 minutter siden): Så en lang tråd på twitter og spørsmålet var "Den mest overvurderte gruppa/artisten? Trådstarter svarte selv U2 og maaaange var enige. Albumet "Boy" husker jeg hadde noen gode saker ellers har jeg ikke hørt aktivt på dem Der ser man! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 17. juni 2020 Del Skrevet 17. juni 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): FØR narkotikaen inntok Karmøy? Ja, eller mens det var i startgropen for å si det slik, husker hun i TV2-nyhetene (Siri-Lill Mannes som selv er der fra) lagde en reportasje om årsakene og miljøet Lenke til kommentar
Deila Skrevet 17. juni 2020 Del Skrevet 17. juni 2020 Rystende avsløringer om Karmøy her nå. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 17. juni 2020 Del Skrevet 17. juni 2020 (endret) dengelgen skrev (2 minutter siden): Ja, eller mens det var i startgropen for å si det slik, husker hun i TV2-nyhetene (Siri-Lill Mannes som selv er der fra) lagde en reportasje om årsakene og miljøet Ok, men det høres rart ut. Narkotikaen kom til Karmøy sjøveien, eller fra Haugesund, eller var Karmøy først ute der nede? Endret 17. juni 2020 av Tyttebærtryne Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 17. juni 2020 Del Skrevet 17. juni 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Narkotikaen kom til Karmøy sjøveien? Mest sannsynlig fra Stavanger. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 17. juni 2020 Del Skrevet 17. juni 2020 (endret) Uvirkelig alvor i thread, men hvorfor ikke? Her er det plass til både skjemt og alvor Endret 17. juni 2020 av dengelgen Lenke til kommentar
Granca Skrevet 17. juni 2020 Del Skrevet 17. juni 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Uvirkelig alvor i thread, men hvorfor ikke? Her er det plass til både skjent og alvor dengelgen skrev (Akkurat nå): skjent Skjemter De? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 17. juni 2020 Del Skrevet 17. juni 2020 Justice 96 skrev (2 minutter siden): Mest sannsynlig fra Stavanger. Ok. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 17. juni 2020 Del Skrevet 17. juni 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Ok, men det høres rart ut. Narkotikaen kom til Karmøy sjøveien? Alle veier-men det var vel en del fiskebåter som ikke bare hadde fisk i lasten. Behandlingshjem tok med seg brukere "for å få de vekk fra gata i Oslo" og dermed spredte det seg til Haugalandet. Selvsagt var det mange lokale som også ruset seg fra før men tilgangen til narko ble mye lettere 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 17. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2020 (endret) 20 minutes ago, Deila said: Det er netter hvor det er over det også. Nja, det er foreløpig ikke registrert tropenatt i Norge i 2020, så 20 grader eller mer lar vente på seg. https://www.nettavisen.no/nyheter/innenriks/ingen-tropenatt-natt-til-sondag/3423982071.html Endret 17. juni 2020 av SirOwen Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 17. juni 2020 Del Skrevet 17. juni 2020 Granca skrev (3 minutter siden): Skjemter De? En bitteliten skriveleif der altså, for å se om du fulgte med, din skjemtegauk! 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 17. juni 2020 Del Skrevet 17. juni 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Nja, det er foreløpig ikke registrert tropenatt i Norge i 2020, så 20 grader eller mer lar vente på seg. Det har i så fall vært veldig nære tropenatt et par ganger. Senest forrige fredag. Og mitt innebygde termometer har registrert opptil flere(!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg