Stormoen33 Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 God natt folkens, plenklipping tok på ... Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Donoldus Trump? Et meget passende navn! Jeg skulle ha funnet på det selv! 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Ale-Fawk skrev (3 minutter siden): Denne sommeren blir varm og et realt helvete om Deila/Elgen etc. ikke får sove. Jeg bruker å se på ASMR-videoer for å "roe ned" men sover lite i slengen Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Stormoen33 skrev (5 minutter siden): Har Seroquel, fungerer meget bra, men bruker meget sjeldent. Helt klart å anbefale ja, om man har søvnproblemer. De aller, aller fleste vil ha problem ift. insomni (innsovning og/eller oppvåkninger). De færreste med forsinket søvnfasesyndrom (døgnrytmeforstyrrelse). De kan lysbehandles. Uansett vil søvnrestriksjon være anbefalt tilnærming for begge lidelsene. 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Ale-Fawk skrev (5 minutter siden): Man kan skrive til fastlegen på pasientsky, der har de en plikt til å svare innen tre virkedager og fornye resepter. Sorry Mac. Ingen leger har plikt til å fornye resepter. 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 God natt. Prøv å få dere litt søvn. Snakkes på den andre siden rundt kl. 16:00. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Just now, Tyttebærtryne said: Sorry Mac. Ingen leger har plikt til å fornye resepter. * Plikt til å svare på det man kan skriver til dem og man kan få fornyet resepter innpå pasientsky Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 16. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2020 Rekker en episode til av Mr Robot før Jon Blund ankommer. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 dengelgen skrev (4 minutter siden): Jeg bruker å se på Toni Erdmann? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Ale-Fawk skrev (1 minutt siden): * Plikt til å svare på det man kan skriver til dem og man kan få fornyet resepter innpå pasientsky Plikt til å svare er noe helt annet enn plikt til å skrive ut ny resept. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Rekker en episode til av Mr Robot før Jon Blund ankommer. Kanskje sjekke hva de finner på i QZ før jeg sovner -der er det mye fanteri for å si det mildt! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Toni Erdmann? Skal sjekke den ut -ligger på dekoderen Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Setter på en episode Seinfeld først. The Hamptons. Muligens den morsomste episoden etter mitt syn. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 1 minute ago, Tyttebærtryne said: Plikt til å svare er noe helt annet enn plikt til å skrive ut ny resept. Skrev litt fort. Mente at de har en plikt til å svare i båsen «kommunikasjon» innpå pasientsky. Også kan man få fornyet resepter innpå der. Er en egen app og hele pakka. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Oppbruddstemning i thread, god natt og sov søtt (om det er mulig) Lenke til kommentar
Deila Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Snorki snorki lady. Prøve å få seg litt søvn i natt. Krysser fingrene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg