SirJames™ Skrevet 16. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2020 Just now, Deila said: Lenge siden jeg har spist vafler,men liker best å spise de asap etter at vaflene blir tatt av vaffeljernet, gjerne med litt smør også. Den oppskriften jeg bruker er såpass innholdsrik at det holder med 2 vaffelhjerter før jeg er mett. Av frykt for å bli stemplet som ravende gal, vil jeg ikke uttale meg om hva jeg bruker som pålegg på vaflene.. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 2 minutes ago, SirOwen said: Blir man ikke avhengig av den? Jo. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Blir sulten av å lese her, noe av de negative tingene med diskusjon Lenke til kommentar
Granca Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Tyttebærtryne skrev (4 minutter siden): Egentlig veldig ja, i positiv og negativ forstand. Selvsagt. Mente ''fole flott?'' Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Av frykt for å bli stemplet som ravende gal, vil jeg ikke uttale meg om hva jeg bruker som pålegg på vaflene. Nugatti og rekesalat? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Åpner posen med sjokoladekuler. YOLO. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Blir sulten av å lese her, noe av de negative tingene med diskusjon Fristende? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 16. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2020 Gnafser litt på disse as we speak: Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Fristende? Kanskje litt mye så sent på natten..... 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 16. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2020 1 minute ago, dengelgen said: Nugatti og rekesalat? LOL, nei. Nugatti kan jo gå an, for mange bruker det eller Nutella på vafler og pannekaker. Men rekesalat på vafler er spyfaktor 3000. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Blir man ikke avhengig av den? Jo, selvfølgelig blir man det. Det samme med Stilnocht, som er et annet alternativ innen kategorien "lettere" benzodiasepiner. Øvrige benzodiasepiner som også benyttes ifm. søvn, eks. Apodorm, Valium/Stesolid etc. har samme avhengighetspotensiale. Ift. søvn så er slike medikamenter ikke anbefalt, foruten i korte perioder. Problemet er at de dekker over symptomet (søvnproblematikk), og derved fører til at man ikke gjør noe for å behandle årsaken til søvnproblemet, gjerne psykisk helse og/eller rus/legemiddelavhengighet. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Jo, selvfølgelig blir man det. Det samme med Stilnocht, som er et annet alternativ innen kategorien "lettere" benzodiasepiner. Øvrige benzodiasepiner som også benyttes ifm. søvn, eks. Apodorm, Valium/Stesolid etc. har samme avhengighetspotensiale. Ift. søvn så er slike medikamenter ikke anbefalt, foruten i korte perioder. Problemet er at de dekker over symptomet (søvnproblematikk), og derved fører til at man ikke gjør noe for å behandle årsaken til søvnproblemet, gjerne psykisk helse og/eller rus/legemiddelavhengighet. Uvirkelige kunnskaper her nå! Lingon er lege! Dr.Lingon Lenke til kommentar
Granca Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Piller er generelt djevelens verk. 1 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Granca skrev (1 time siden): Sykt varmt! Tar en meningsmåling imens: Hva er verst av Donald Trump og Modern Talking? Jeg liker en del Modern Talking, så the uncool mr. T får min stemme. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Har Seroquel, fungerer meget bra, men bruker meget sjeldent. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Piller er generelt djevelens verk. Bortsett fra disse: Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Husk at jeg overvant en kokainavhengighet i 2017, så en imovaneavhengighet skal jeg klare å komme meg over etter hvert. Tar også sobril midt på dagen som er angstbedøvende. Sier ikke at jeg anbefaler imovane, men anbefaler å snakke med fastlegen om imovane eller andre innsovingstabletter. Denne sommeren blir varm og et realt helvete om Deila/Elgen etc. ikke får sove. Man kan skrive til fastlegen på pasientsky, der har de en plikt til å svare innen tre virkedager og fornye resepter. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 dengelgen skrev (3 minutter siden): Noldus Donoldus Trump? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg