Sir Ale Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 1 minute ago, Deila said: Kjenner faktisk et snev av noe som minner om kald luft når jeg åpnet vinduet nå. Mulig det er håp for litt søvn i natt likevel. Men tror dere ikke at det sitter noen i bakgården som skal ha fest og akkurat poppet en champis. Så der røk den nattesøvnen når vinduet mitt er vendt ut mot bakgården. Kjøp deg ei vifte. Luften fra den gjorde at luften på rommet mitt ble fantastisk, i tillegg til at at den overskygger snorkingen til pappa. To fluer i en smekk. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Hallo i luken! Man mister jo nesten pusten. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Ale-Fawk skrev (Akkurat nå): Kjøp deg ei vifte. Luften fra den gjorde at luften på rommet mitt ble fantastisk, i tillegg til at at den overskygger snorkingen til pappa. To fluer i en smekk. Har vifte, som bare sirkulerer den varme luften rundt i rommet. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Ale-Fawk skrev (1 minutt siden): i tillegg til at at den overskygger snorkingen til pappa. Sover du i samme seng som faren din? Psykt! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Stormoen33 skrev (5 minutter siden): fole Flott? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Just now, dengelgen said: Sover du i samme seng som faren din? Psykt! Her sover vi alle i samme seng! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Spist noen hundre ritz-kjeks med ost nå. Prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrymp! 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Skru på vifta på fullt, ha døra litt på gløtt, vinduet litt på gløtt, et glass vann på nattbordet og be fastlegen din om innsovingstabletten Imovane. Da sover du godt mellom 02:00-07:00 fem mandag-fredag ?? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Flott? Kan være begge deler, betyr vel egentlig veldig, men i sammenhengen du kryssklippet den ut av betyr det føll ... 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Granca skrev (Akkurat nå): hundre ritz-kjeks med ost nå. Det var litt lite! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 16. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2020 14 minutes ago, dengelgen said: ...ikke poster her Good point ? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 16. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2020 15 minutes ago, Tyttebærtryne said: Djevelens verk, formoder jeg? Korrekt. Jepp, Mastercard er greit. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Det var litt lite! Ja. VÅRS! (Viktig å Ritze seg.) Lenke til kommentar
Deila Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 (endret) Ale-Fawk skrev (5 minutter siden): Skru på vifta på fullt, ha døra litt på gløtt, vinduet litt på gløtt, et glass vann på nattbordet og be fastlegen din om innsovingstabletten Imovane. Da sover du godt mellom 02:00-07:00 fem mandag-fredag ?? Imovane er uaktuelt for min del. Har ikke noe særlig søvnproblemer av betydning. Det er nok en forskjell for deg som sover i en litt lun og kald kjeller med sikkert litt lunere terreng rundt huset, og jeg som per nå sover i en kokvarm hybel midt i Oslo. Lite som hjelper når det ikke blir kaldt av å åpne vinduet, og vifte hjelper også lite. Men jeg overlever! No problemo. Blir bedre temp igjen i natt så jeg. Er håp. Endret 16. juni 2020 av Deila Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 16. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2020 14 minutes ago, Deila said: Du stekte opp alt med en gang ja. Så du kjører ikke den varianten hvor man setter røren i kjøleskapet så kan man holde den gående evig ved og bare hive oppi litt egg, mel, melk osv. Ja, foretrekker å steke opp alt med en gang. På 22 vafler tar det ca 55 minutter. Fryser ned de jeg ikke spiser samme dag, for når jeg varmer dem i ovnen på 85 grader, oppleves de omtrent som nystekte. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Kan være begge deler, betyr vel egentlig veldig, men i sammenhengen du kryssklippet den ut av betyr det føll ... Egentlig veldig ja, i positiv og negativ forstand. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 På tide med en liten gif, ny favoritt: Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 16. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2020 5 minutes ago, Ale-Fawk said: innsovingstabletten Imovane. Blir man ikke avhengig av den? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Ja, foretrekker å steke opp alt med en gang. På 22 vafler tar det ca 55 minutter. Fryser ned de jeg ikke spiser samme dag, for når jeg varmer dem i ovnen på 85 grader, oppleves de omtrent som nystekte. Lenge siden jeg har spist vafler,men liker best å spise de asap etter at vaflene blir tatt av vaffeljernet, gjerne med litt smør også. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Blir man ikke avhengig av den? Jo, det er absolutt ikke noe lurt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg