Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

1 minute ago, Deila said:

Kjenner faktisk et snev av noe som minner om kald luft når jeg åpnet vinduet nå. Mulig det er håp for litt søvn i natt likevel. Men tror dere ikke at det sitter noen i bakgården som skal ha fest og akkurat poppet en champis. Så der røk den nattesøvnen når vinduet mitt er vendt ut mot bakgården. 

Kjøp deg ei vifte. Luften fra den gjorde at luften på rommet mitt ble fantastisk, i tillegg til at at den overskygger snorkingen til pappa. To fluer i en smekk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ale-Fawk skrev (Akkurat nå):

Kjøp deg ei vifte. Luften fra den gjorde at luften på rommet mitt ble fantastisk, i tillegg til at at den overskygger snorkingen til pappa. To fluer i en smekk.

Har vifte, som bare sirkulerer den varme luften rundt i rommet. 

Lenke til kommentar
Ale-Fawk skrev (5 minutter siden):

Skru på vifta på fullt, ha døra litt på gløtt, vinduet litt på gløtt, et glass vann på nattbordet og be fastlegen din om innsovingstabletten Imovane. Da sover du godt mellom 02:00-07:00 fem mandag-fredag ??

Imovane er uaktuelt for min del. Har ikke noe særlig søvnproblemer av betydning. Det er nok en forskjell for deg som sover i en litt lun og kald kjeller med sikkert litt lunere terreng rundt huset,  og jeg som per nå sover i en kokvarm hybel midt i Oslo. Lite som hjelper når det ikke blir kaldt av å åpne vinduet, og vifte hjelper også lite. Men jeg overlever! No problemo. Blir bedre temp igjen i natt så jeg. Er håp. 

Endret av Deila
Lenke til kommentar
14 minutes ago, Deila said:

Du stekte opp alt med en gang ja. Så du kjører ikke den varianten hvor man setter røren i kjøleskapet så kan man holde den gående evig ved og bare hive oppi litt egg, mel, melk osv. 

Ja, foretrekker å steke opp alt med en gang. På 22 vafler tar det ca 55 minutter.

Fryser ned de jeg ikke spiser samme dag, for når jeg varmer dem i ovnen på 85 grader, oppleves de omtrent som nystekte.

Lenke til kommentar
SirOwen skrev (1 minutt siden):

Ja, foretrekker å steke opp alt med en gang. På 22 vafler tar det ca 55 minutter.

Fryser ned de jeg ikke spiser samme dag, for når jeg varmer dem i ovnen på 85 grader, oppleves de omtrent som nystekte.

Lenge siden jeg har spist vafler,men liker best å spise de asap etter at vaflene blir tatt av vaffeljernet, gjerne med litt smør også. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...