Sir Ale Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 3 minutes ago, dengelgen said: Kjenner ei som gikk på KVP (er det ikke det du går på?) Hun er 2 år eldre enn deg og er ufør nå KVP, ja. Maks der er tre år, så har et halvt år igjen. Man må skatte og pengene kommer inn som lønn, men merkelig at de i KVP får ca. 16k i mnd, mens noen av de andre på det jobbsøkerkurset jeg går på får tiltakspenger og 8k i mnd. Lurt å vite hva man har krav på. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 16. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2020 11 minutes ago, Ale-Fawk said: Baconpølse på Narvesen til lunsj, så ble en real pølsedag. Lurer på når Ale spiser sunt egentlig......Lettere bekymret Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Og så spiser jeg sunt de gangene jeg ...ikke poster her Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): nå har de skrudd opp prisene til 50 kr pr kurv for nderlandske og belgiske jordbær. Det er det f... ikke verdt. Djevelens verk, formoder jeg? Jeg venter til en jeg kjenner i hytteområdet kommer med sine økologiske jordbær. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Ale-Fawk skrev (2 minutter siden): KVP, ja. Maks der er tre år, så har et halvt år igjen. Man må skatte og pengene kommer inn som lønn, men merkelig at de i KVP får ca. 16k i mnd, mens noen av de andre på det jobbsøkerkurset jeg går på får tiltakspenger og 8k i mnd. Lurt å vite hva man har krav på. Du får ha meg unnskyldt, igjen, men å omtale dette som et krav synes jeg er trist. 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Just now, SirOwen said: Lurer på når Ale spiser sunt egentlig......Lettere bekymret Spiser ofte sunt, men ikke så mye annet å gjøre enn å grille når det er 30+ ute. Forventer ikke at mamma skal stå å mekke fiskegrateng og poteter i 36 varmegrader. Når det gjelder lunsj så er det lite sunt på Narvesen. Tror det bare blir en is i morgen. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 (endret) SirOwen skrev (6 minutter siden): VÅKS Du stekte opp alt med en gang ja. Så du kjører ikke den varianten hvor man setter røren i kjøleskapet så kan man holde den gående evig ved og bare hive oppi litt egg, mel, melk osv. Endret 16. juni 2020 av Deila Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Ser at det er meldt 48 grader i morgen!! I Kuwait Lenke til kommentar
Deila Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Ale-Fawk skrev (Akkurat nå): Spiser ofte sunt, men ikke så mye annet å gjøre enn å grille når det er 30+ ute. Forventer ikke at mamma skal stå å mekke fiskegrateng og poteter i 36 varmegrader. Når det gjelder lunsj så er det lite sunt på Narvesen. Tror det bare blir en is i morgen. Baconpølse på Narvesen er snadder. Kjøper det noen ganger hvis jeg går forbi og ser det er tilbud til 25 kr. Skal ha grei viljestyrke for og bare gå forbi da. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Ser at det er meldt 48 grader i morgen!! I Kuwait Kunne like greit vært i Oslo. Føles i hvert fall sånn ut nå om dagen. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Ser at det er meldt 48 grader i morgen!! I Kuwait Har vært i Doha, 44 grader kl. 8.30 om morgenen, det var varmt. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Skal ha grei viljestyrke for og bare gå forbi da Jeg går alltid forbi Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Sikkert sjekket opp en ungfole ... Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 1 minute ago, Deila said: Baconpølse på Narvesen er snadder. Kjøper det noen ganger hvis jeg går forbi og ser det er tilbud til 25 kr. Skal ha grei viljestyrke for og bare gå forbi da. Jepp, Narvesen har en sånn «pølsefest» nå. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Har HYYYL smeltet? Hører hun synger i dusjen nå 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 (endret) Kjenner faktisk et snev av noe som minner om kjølig luft når jeg åpnet vinduet nå. Mulig det er håp for litt søvn i natt likevel. Men tror dere ikke at det sitter noen i bakgården som skal ha fest og akkurat poppet en champis. Så der røk den nattesøvnen når vinduet mitt er vendt ut mot bakgården. Endret 16. juni 2020 av Deila Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): 44 grader kl. 8.30 om morgenen, det var varmt. Hallo i luken! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Ale-Fawk skrev (2 minutter siden): Jepp, Narvesen har en sånn «pølsefest» nå. Pryyyympefest. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Men tror dere ikke at det sitter noen i bakgården som skal ha fest og akkurat poppet en champis Synger de "Neste sommer! av Delillos? Lucifers verk! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg