Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

3 minutes ago, dengelgen said:

Kjenner ei som gikk på KVP (er det ikke det du går på?) Hun er 2 år eldre enn deg og er ufør nå

KVP, ja. Maks der er tre år, så har et halvt år igjen. Man må skatte og pengene kommer inn som lønn, men merkelig at de i KVP får ca. 16k i mnd, mens noen av de andre på det jobbsøkerkurset jeg går på får tiltakspenger og 8k i mnd. Lurt å vite hva man har krav på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ale-Fawk skrev (2 minutter siden):

KVP, ja. Maks der er tre år, så har et halvt år igjen. Man må skatte og pengene kommer inn som lønn, men merkelig at de i KVP får ca. 16k i mnd, mens noen av de andre på det jobbsøkerkurset jeg går på får tiltakspenger og 8k i mnd. Lurt å vite hva man har krav på.

Du får ha meg unnskyldt, igjen, men å omtale dette som et krav synes jeg er trist.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Just now, SirOwen said:

Lurer på når Ale spiser sunt egentlig......
Lettere bekymret

Spiser ofte sunt, men ikke så mye annet å gjøre enn å grille når det er 30+ ute. Forventer ikke at mamma skal stå å mekke fiskegrateng og poteter i 36 varmegrader. Når det gjelder lunsj så er det lite sunt på Narvesen. Tror det bare blir en is i morgen.

Lenke til kommentar
SirOwen skrev (6 minutter siden):

VÅKS

Du stekte opp alt med en gang ja. Så du kjører ikke den varianten hvor man setter røren i kjøleskapet så kan man holde den gående evig ved og bare hive oppi litt egg, mel, melk osv. 

Endret av Deila
Lenke til kommentar
Ale-Fawk skrev (Akkurat nå):

Spiser ofte sunt, men ikke så mye annet å gjøre enn å grille når det er 30+ ute. Forventer ikke at mamma skal stå å mekke fiskegrateng og poteter i 36 varmegrader. Når det gjelder lunsj så er det lite sunt på Narvesen. Tror det bare blir en is i morgen.

Baconpølse på Narvesen er snadder. Kjøper det noen ganger hvis jeg går forbi og ser det er tilbud til 25 kr. Skal ha grei viljestyrke for og bare gå forbi da. 

Lenke til kommentar
1 minute ago, Deila said:

Baconpølse på Narvesen er snadder. Kjøper det noen ganger hvis jeg går forbi og ser det er tilbud til 25 kr. Skal ha grei viljestyrke for og bare gå forbi da. 

Jepp, Narvesen har en sånn «pølsefest» nå.

Lenke til kommentar

Kjenner faktisk et snev av noe som minner om kjølig luft når jeg åpnet vinduet nå. Mulig det er håp for litt søvn i natt likevel. Men tror dere ikke at det sitter noen i bakgården som skal ha fest og akkurat poppet en champis. Så der røk den nattesøvnen når vinduet mitt er vendt ut mot bakgården. 

Endret av Deila
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...