Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ale-Fawk skrev (Akkurat nå):

Ikke undervurder hvite, amerikanske rasister i hjertet av USA. Alle stemmer på Trump.

Det gjør de sikkert, men kan være at endel mer moderate velgere som var villig til å gi ham en sjanse ved forrige valg har skiftet mening etter valget for snart fire år siden. Kjernevelgerne som du nevner stemmer på ham uansett, det er de andre som er viktige, spesielt når man kommer til et stadium der det for mange kan være viktig å stemme Trump ut av det hvite hus ...

Lenke til kommentar
2 minutes ago, dengelgen said:

Gjorde du noe fornuftig på kurset i dag da?

Ja. Stod opp 07:00, smurte meg inn godt med 50-faktor (jeg er meget hvit) solkrem før jeg dro og nøt dagen. Baconpølse på Narvesen til lunsj, så ble en real pølsedag.

Satt mye ute i sola etter lunsj. Før lunsj satt jeg inne på pcen. Oppdaterte litt på «min side» på NAV.no og leste meg opp litt på rettigheter jeg har. Kommer sikkert en dag hvor jeg ikke får mer penger. Hovedtiltaket mitt går ut 31. des.

Lenke til kommentar
16 minutes ago, dengelgen said:

Lurer på når Owen spiser sunt egentlig......
Lettere bekymret

Spiser mye jordbær, da, og det er jo sunt. Men droppet jordbær denne uka, nå har de skrudd opp prisene til 50 kr pr kurv for nderlandske og belgiske jordbær. Det er det f... ikke verdt.

Og så spiser jeg sunt de gangene jeg spiser taco.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...