Tyttebærtryne Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Pest og kolera dette.. Da skal man alltid velge kolera, pest er langt verre. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Donald er da pesten, en plage for alle. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Da skal man alltid velge kolera, pest er langt verre. Trump er pesten, og Modern Talking er som en akutt tarminfeksjon. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Altså jeg klarer meg fint med rundt 20-25 grader. Men når det begynner å bli lange perioder med opp mot 30 så blir det fort litt for meget ja. Jeg skjønner hva du mener, var uten strøm i et døgn på Filippinene, var varmt den natta ja ... Lenke til kommentar
Granca Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Altså heller høre på Modern Talking i 4 år enn Trump i 4 år til? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Jeg skjønner hva du mener, var uten strøm i et døgn på Filippinene, var varmt den natta ja ... Er kanskje noe annet når man bor i Norge. Vi er ikke vandt til dette. Når jeg bodde 3 måneder i Costa Rica ble jeg jo aklimatisert. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Deila skrev (2 minutter siden): lange perioder med opp mot 30 så blir det fort litt for meget ja. Puuh -når det er varmt i Bergen så er det deilig å gå inn i butikkene med aircondition, benyttet meg flere ganger av den muligheten i dag Lenke til kommentar
Deila Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Altså heller høre på Modern Talking i 4 år enn Trump i 4 år til? Gå med et headsett på øret som konstant spiller Modern Talking i 4 år eller 4 nye år med Trumpeten? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Puuh -når det er varmt i Bergen så er det deilig å gå inn i butikkene med aircondition, benyttet meg flere ganger av den muligheten i dag Kjenner til det ja, bare stå inne i kjølerommet på butikken en liten stund selv om man ikke skulle ha noe. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Poenget er at han kommer til å bli gjenvalgt, enten folk liker det ikke. Har bred støtte i valgområdene som betyr mest og kommer til å kjøre på med sinnsyke valg-rallies til høsten. Mange tomme løfter selvsagt, men amerikanerne kommer til å bite på. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Modern Talking alle dager i året ... Lenke til kommentar
Granca Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Gå med et headsett på øret som konstant spiller Modern Talking i 4 år Heller døden. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Ale-Fawk skrev (1 minutt siden): Poenget er at han kommer til å bli gjenvalgt, enten folk liker det ikke. Har bred støtte i valgområdene som betyr mest Tror du må lese deg litt opp her Ale ... Lenke til kommentar
Granca Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Biden er storfavoritt hos bookies til å vinne valget i nov nå. Flott! Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Enkle slogans hjelper også på. Law and order! Make America Great Again! Keep America Great! Tviler på at Biden klarer å hamle opp med maskineriet og folkene rundt Trump. Spennende blir det, men ganske sikker på at Trump vinner igjen. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Så litt på CNN og der snakket de om at Trump ikke er i takt med resten av befolkningen, med tanke på antirasisme og rettigheter for homofile osv osv. Tror ikke det blir 4 nye år med Donald. Han hevdet også at Texas gjorde en "tremendous job" ang covid-19 samme dag som antall pasienter var på sitt i høyeste i Texas -hallo i luken!!! 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 16. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2020 35 minutes ago, Ljot said: Er det her man får sin asylsøknad behandlet? Herved innvilget. VÅKS Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Så litt på CNN og der snakket de om at Trump ikke er i takt med resten av befolkningen, med tanke på antirasisme og rettigheter for homofile osv osv. Tror ikke det blir 4 nye år med Donald. Han hevdet også at Texas gjorde en "tremendous job" ang covid-19 samme dag som antall pasienter var på sitt i høyeste i Texas -hallo i luken!!! Det er jo der man har ham, løgner som blir gjentatt ofte nok skal visst bli sannhet. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Ikke undervurder hvite, amerikanske rasister i hjertet av USA. Alle stemmer på Trump. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 16. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2020 Stekte 22 vafler (6-hjerters) i aften, bra det er plass i fryseren. Morgen God, alle vaffelelskere!! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg