Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Deila skrev (1 minutt siden):

Altså jeg klarer meg fint med rundt 20-25 grader. Men når det begynner å bli lange perioder med opp mot 30 så blir det fort litt for meget ja. 

Jeg skjønner hva du mener, var uten strøm i et døgn på Filippinene, var varmt den natta ja ...

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (Akkurat nå):

Jeg skjønner hva du mener, var uten strøm i et døgn på Filippinene, var varmt den natta ja ...

Er kanskje noe annet når man bor i Norge. Vi er ikke vandt til dette. Når jeg bodde 3 måneder i Costa Rica ble jeg jo aklimatisert. 

Lenke til kommentar
Deila skrev (2 minutter siden):

lange perioder med opp mot 30 så blir det fort litt for meget ja. 

Puuh -når det er varmt i Bergen så er det deilig å gå inn i butikkene med aircondition, benyttet meg flere ganger av den muligheten i dag

Lenke til kommentar
Granca skrev (Akkurat nå):

Altså heller høre på Modern Talking i 4 år enn Trump i 4 år til?

Gå med et headsett på øret som konstant spiller Modern Talking i 4 år eller 4 nye år med Trumpeten?

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (Akkurat nå):

Puuh -når det er varmt i Bergen så er det deilig å gå inn i butikkene med aircondition, benyttet meg flere ganger av den muligheten i dag

Kjenner til det ja, bare stå inne i kjølerommet på butikken en liten stund selv om man ikke skulle ha noe. 

Lenke til kommentar

Poenget er at han kommer til å bli gjenvalgt, enten folk liker det ikke. Har bred støtte i valgområdene som betyr mest og kommer til å kjøre på med sinnsyke valg-rallies til høsten. Mange tomme løfter selvsagt, men amerikanerne kommer til å bite på.

Lenke til kommentar

Enkle slogans hjelper også på.

Law and order!

Make America Great Again!

Keep America Great!

Tviler på at Biden klarer å hamle opp med maskineriet og folkene rundt Trump. Spennende blir det, men ganske sikker på at Trump vinner igjen.

Lenke til kommentar

Så litt på CNN og der snakket de om at Trump ikke er i takt med resten av befolkningen, med tanke på antirasisme og rettigheter for homofile osv osv. Tror ikke det blir 4 nye år med Donald. Han hevdet også at Texas gjorde en "tremendous job" ang covid-19 samme dag som antall pasienter var på sitt i høyeste i Texas -hallo i luken!!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
dengelgen skrev (1 minutt siden):

Så litt på CNN og der snakket de om at Trump ikke er i takt med resten av befolkningen, med tanke på antirasisme og rettigheter for homofile osv osv. Tror ikke det blir 4 nye år med Donald. Han hevdet også at Texas gjorde en "tremendous job" ang covid-19 samme dag som antall pasienter var på sitt i høyeste i Texas -hallo i luken!!!

Det er jo der man har ham, løgner som blir gjentatt ofte nok skal visst bli sannhet. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...