Elgen. Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Frank.N.Steen skrev (1 minutt siden): tror en av den norske/nordiske kanalene viste den igjen, men som alltids kom man for seint til festen, og får vel bare prøve igjen seinere. Jeg så den på TV6 (tror jeg) Lenke til kommentar
Granca Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Frank.N.Steen skrev (1 minutt siden): Får leggen i watchlista mi Et absolutt must for en filminteressert fyr som demses. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Spør du meg så høres det ikke bekymringsfullt ut, snarere vel fortjent. Takk, det semesteret her har faktisk vært ganske ekstremt, så det synes jeg også. Når jeg tenker tilbake på de første to årene, så har jeg flere ganger tenkt at de første 1,5 årene var en walk in the park. Tenkte noen ganger at dette var for lett i forhold til forrige gang jeg tok en grad, men dette semesteret her har svart opp til forventningene i så måte. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 15. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2020 10 minutes ago, Frank.N.Steen said: Det er ikke de "farlige" godteriet som visstnok kunne kvele folk? Lignet litt i utseende på noe Dagbladet eller VG posta med stor krigs skrift tidligere i dag, eller i går. Har du link? Finner ikke noe på Google. Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Jeg så den på TV6 (tror jeg) Virker kjent ja, så nei, sjeldent jeg ser filmer på tv lenger, men når det først dukker opp noe interessant og spennende får jeg håpe man kan være litt kvikker i oppfatning og reaksjon, for sist gang man fant ei "nyere" favoritt fra tv-sendt film, var tilbake i 2007-08 og filmen Sideways (2004). Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Ble overtenning og en 4-dagers på meg etter jeg leverte. Det anbefales ikke. Tror jeg bare kjører på og ser hvor jeg havner. Går for en helsprekk. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Tror jeg bare kjører på og ser hvor jeg havner. Går for en helsprekk. Flott! Fult fortjent. Slå deg løs. Nå slipper vi å tenke på skole på noen måneder. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Granca skrev (3 minutter siden): Er detter nynorsk? Jau, artig at du skulle nevne, men detter er faktisk den nyaste ord i den nynorske ordbok. Ble innført i samråd med 23.59-konkurranse i VGD. 1 Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Har du link? Finner ikke noe på Google. Ser ut som de har forandret forside eller artikkel bilde, eller at jeg har endt opp i feil avis/nettside, men tror det dreide seg om dette godiset. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Flott! Fult fortjent. Slå deg løs. Nå slipper vi å tenke på skole på noen måneder. Jepp, det er veldig digg. Og bare ett år igjen. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Jau, artig at du skulle nevne, men detter er faktisk den nyaste ord i den nynorske ordbok. Ble innført i samråd med 23.59-konkurranse i VGD. Eg e målløs. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): jeg bare kjører på og ser hvor jeg havner. Hils den Oslo-los saa meget om De paatreffer Hanner! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Jepp, det er veldig digg. Og bare ett år igjen. Et lite høstsemester igjen så skal vi skrive bachelor. Tenk på det. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 SirOwen skrev (5 minutter siden): Holy crap, forventer en Alien-scene hvert sekund.. Lyst til å bytte?:) Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Frank.N.Steen skrev (1 minutt siden): fant ei "nyere" favoritt fra tv-sendt film, Har vært en del nå i sommer, kanskje mest på danske og svenske kanaler og i helgene Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Et lite høstsemester igjen så skal vi skrive bachelor. Tenk på det. Jepp, deilig å tenke på. Skal nok bli en lek det også. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Jepp, deilig å tenke på. Skal nok bli en lek det også. Like lekende lett som når du kapret kvinnen på profilbildet ditt? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Hils den Oslo-los saa meget om De paatreffer Hanner! Au, den hadde eg nesten gløymde. De er bede i hanners Bryllaup Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 15. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2020 1 minute ago, Tyttebærtryne said: Lyst til å bytte?:) Den videoen trykker jeg ikke på ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg