Deila Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Fotballspillere er ikke alltid de smarteste SI Allerede mislikt av supporterne før han har spilt et eneste minutt.. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Kan forresten melde om at jeg fikk en krampe i leggen i stad og at det var en særdeles traumatisk opplevelse. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Ale-Fawk skrev (Akkurat nå): så møter opp der og later som jeg gjør noe på pcen. Studerte du Emily Willis sin stump eller noe? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Ale-Fawk skrev (1 minutt siden): Går man hjemme et halvt år og gjør ingenting, er dette løsningen dems. Først et brev med varsel om stans av penger. Lar dem ikke stoppe det selvsagt, så møter opp der og later som jeg gjør noe på pcen. Du får ha meg unnskyldt, men det store spørsmålet bør vel være hva som er ditt forslag til løsning, i samarbeid med NAV? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Just now, dengelgen said: Studerte du Emily Willis sin stump eller noe? Skrev på Redcafe, betalte et par regninger på pasientsky, sendte meldekort. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Sover på balkongen i natt. Det koker nu. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Kan forresten melde om at jeg fikk en krampe i leggen i stad og at det var en særdeles traumatisk opplevelse. Holdt du på med en fysisk aktivitet når dette skjedde? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Sover på balkongen i natt. Det koker nu. Jau, men sjølvsagt. Eg kaste deg ut å låse døren til den balkis. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 1 minute ago, Tyttebærtryne said: Du får ha meg unnskyldt, men det store spørsmålet bør vel være hva som er ditt forslag til løsning, i samarbeid med NAV? Har ikke lyst å jobbe. Vel å merke så lenge jeg er i KVP (16k i mnd). Hadde jeg fått tiltakspenger (8k i mnd) så hadde jeg søkt på jobber. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Holdt du på med en fysisk aktivitet når dette skjedde? Tror jeg bare strakk litt på leggen eller rørte på den litt for mye så hogget krampen til. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Sover på balkongen i natt. Det koker nu. Har du hetetokter? Går utifra at du vifter med daiene og spinner helikopter, gjerne samtidig Lenke til kommentar
Granca Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Sover på balkongen i natt. Er De påmeldt i KM i balkizz i aar? Tror De blir en formidabel motstander. De virker aa være i vill form! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 (endret) Deila skrev (1 minutt siden): Jau, men sjølvsagt. Eg kaste deg ut å låse døren til den balkis. Jau, men det synast eg var ein flott historia...! Endret 15. juni 2020 av Yiddo10 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Har du hetetokter? Går utifra at du vifter med daiene og spinner helikopter, gjerne samtidig I dag går eg all inn. Nabokona sitter på balkongen rett under. Eg seie ikkje meir Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Ale-Fawk skrev (Akkurat nå): Har ikke lyst å jobbe. Vel å merke så lenge jeg er i KVP (16k i mnd). Hadde jeg fått tiltakspenger (8k i mnd) så hadde jeg søkt på jobber. Du er ærlig, det skal du ha, men å kritisere NAV i en slik sammenheng mener jeg er direkte feil, jfr. dengelgens spørsmål og dine svar. Og, nei, jeg jobber ikke hos NAV. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Er De påmeldt i KM i balkizz i aar? Tror De blir en formidabel motstander. De virker aa være i vill form! Jau, eg skl sjølvakt slå KO på hanner Franner. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Deila skrev (5 minutter siden): Tror jeg bare strakk litt på leggen eller rørte på den litt for mye så hogget krampen til. Utrolig! Alderen tar på skjønner jeg! ? 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Yiddo10 skrev (3 minutter siden): Jau, eg skl sjølvakt slå KO på hanner Franner. Bor De i Elnesvågen Krets? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Bor De i Elnesvågen Krets? Eg e titulerandre president i områden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg