Elgen. Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Ser på "Storleiken eller dugleiken" på NRK3 forøvrig, et program for Mr.Fawk der altså.... Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Det var tidlig.. Blir nok ikke noe bedre med det første da, nei. Heller motsatt! Jahhh ... Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Lenge siden jeg har vært så trøtt så tidlig. Faens Nav-kurs. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Tror forresten folk fort finner ut hvem Mr.Fawk er om man vil. Ref. det som ble skrevet på den andre siden i sted. Ikke at jeg har noe behov for det, men de få opplysningene som har lekket, er nok for det litt kvikke hodet. Som en advarsel med tanke på den alle vet, men har mine mistanker om at det hodet ikke er kvikt nok, og jeg ser også med mistanke på opplysningene som er lekket. Mvh Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Skal se siste episode av I Know This Much Is True. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Just now, Yiddo10 said: Tror forresten folk fort finner ut hvem Mr.Fawk er om man vil. Ref. det som ble skrevet på den andre siden i sted. Ikke at jeg har noe behov for det, men de få opplysningene som har lekket, er nok for det litt kvikke hodet. Som en advarsel med tanke på den alle vet, men har mine mistanker om at det hodet ikke er kvikt nok, og jeg ser også med mistanke på opplysningene som er lekket. Mvh Det er fullt mulig. Har vært med i filmgruppen til vgd på Facebook, vgd PL fantasy osv. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Ale-Fawk skrev (1 minutt siden): Det er fullt mulig. Har vært med i filmgruppen til vgd på Facebook, vgd PL fantasy osv. Det går nok sikkert bra. Vedkommende jeg skriver om er sikkert heller interessert i å finne ut hvem andre er. Har vel lett etter bloggen min i et halvt år snart. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Er venner med Machine_Head og LaGoeba på face. Kanskje noen kan få dem til å tyste. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Ale-Fawk skrev (5 minutter siden): Faens Nav-kurs. Var det kult, eh nei dumt spørsmål, men var det noen hotte damer der? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Er ikke interessert i hvem brukerne er i RL, men noen er jo det ... Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Det går nok sikkert bra. Vedkommende jeg skriver om er sikkert heller interessert i å finne ut hvem andre er. Har vel lett etter bloggen min i et halvt år snart. Det er en annen der inne som gjerne vil vite hvem andre er. Han har jo faktisk vedgått at han driver med "overvåkning". Hei til deg, om du er her inne og leser. Du får ta det der inne om du vil noe. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Er ikke interessert i hvem brukerne er i RL, men noen er jo det ... Det er det. Flott at man sletter blogg og nettbutikk om drøye tre uker. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 1 minute ago, dengelgen said: Var det kult, eh nei dumt spørsmål, men var det noen hotte damer der? Nei. Bare et sånt kurs hvor man skriver CV og åpen søknad den første uka. Noe jeg allerede hadde i boks før jeg begynte, så satt mest ute i sola etter lunsj. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Mikkel Diskerud med stor idrett på Twitter: https://www.tv2.no/sport/11499671/ Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Ale-Fawk skrev (1 minutt siden): Noe jeg allerede hadde i boks før jeg begynte, så satt mest ute i sola etter lunsj Husker du var på noe slikt i desember. Hvor mange kurs må man gå om igjen og om igjen på NAV? Hva er det de surrer med? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Er det sant det dem sier om at man kan ta en bachelor i NAV-kurs? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Husker du var på noe slikt i desember. Hvor mange kurs må man gå om igjen og om igjen på NAV? Hva er det de surrer med? Det er virkelig ikke lett å få seg jobb i dag, og det har bare blitt verre nå etter corona med den største ledigheten siden finanskrisen. Vet om flere som slet før corona, og folk som sliter under corona nå. Veldig vanskelig jobbmarked med stor konkurranse.. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 1 minute ago, dengelgen said: Husker du var på noe slikt i desember. Hvor mange kurs må man gå om igjen og om igjen på NAV? Hva er det de surrer med? Går man hjemme et halvt år og gjør ingenting, er dette løsningen dems. Først et brev med varsel om stans av penger. Lar dem ikke stoppe det selvsagt, så møter opp der og later som jeg gjør noe på pcen. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Deila skrev (3 minutter siden): Diskerud med stor idrett Fotballspillere er ikke alltid de smarteste SI Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg