Granca Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Varmere i Molde enn der. Det er viden kjent. Det har du rett i. Tabbe av meg. Fole varmt i Molde. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Fole varmt i Molde. Demses har helt rett. Hvor ble det av den tommelen forresten? Jeg må ha forlagt den ... 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Demses har helt rett. Hvor ble det av den tommelen forresten? Jeg må ha forlagt den ... De fikk den her i stedet. Vel fortjent. Har Demses fått returnere fra den sofa til den seng nuh? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Har Demses fått returnere fra den sofa til den seng nuh? Dette er det flere som lurer på, er det mer drama i det Stormoske hjem? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Granca skrev (1 minutt siden): De fikk den her i stedet. Vel fortjent. Har Demses fått returnere fra den sofa til den seng nuh? Å jada, har vært sminke-sex også. Viktig å holde seg inne med kvinnen. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): sminke-sex Som den tekstetabben på Friends der altså....... Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Dette er det flere som lurer på, er det mer drama i det Stormoske hjem? Nei, ikke bortsett fra at veslejenta begynner å utvikle seg til ei dramaqueen av dimensjoner. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Som den tekstetabben på Friends der altså....... Korrekt, har man fått jobb som oversetter bør man skamme seg over slikt. Oppsigelsesgrunn! 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): dramaqueen av dimensjoner. Gener er noe dritt SI ;D Lenke til kommentar
Granca Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Å jada, har vært sminke-sex også. Viktig å holde seg inne med kvinnen. Hvis man liker pels(?) paa knaggen, saa... Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Gener er noe dritt SI ;D Din frekkas! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Når man kommer på at Mourinho fortsatt er trener for klubben man elsker: Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): jobb som oversetter Neppe noe hot døvetolk kunne gjort, hun er perfekt!! Husker vi så en Derrick-episode i tysktimene (!?!) og da offeret ble kvalt sa hun noe på tysk som ble oversatt til "Eg korkar åt" Vi lo så vi skreik!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Vi så alltid på Rex i tysktimene. Læreren fikk ikke ro på oss, så hun satte på det i hver time. Bakkt kake til oss gjorde hun også da jeg spurte henne om å ta det med dagen etter en time. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): a jeg spurte henne om å ta det med dagen etter en time. Det var det jeg visste, du din flørt! I rettslære leste læreren historien "God dag mann, økseskaft" en gang. Uvisst av hvilken grunn. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Det var det jeg visste, du din flørt! I rettslære leste læreren historien "God dag mann, økseskaft" en gang. Uvisst av hvilken grunn. Utrolige historier her nu. Kan trumfe den med at en kompis av meg fra ungdomsskolen tok med seg klasseromsdøra den gangen læreren sa; "ta med deg døra" og han ble sendt ut på gangen. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): "ta med deg døra" Utrolig! Liker slike historier fra skolen. Jeg havnet i en "jævelklasse" (uvisst av hvilken grunn) og der gjorde en noe av det samme, dvs han hektet døren av hengslene og la den forsiktig inn mot veggen, slik at den bare så ut som den stod på vidt gap, sistemann inn hadde uvanen å slamre igjen døren. Han tok et skikkelig grep og døren ramlet over han,utrolig! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 (endret) Stormoen33 skrev (25 minutter siden): bortsett fra at veslejenta begynner å utvikle seg til ei dramaqueen av dimensjoner. Det var tidlig.. Blir nok ikke noe bedre med det første da, nei. Heller motsatt! Endret 15. juni 2020 av Deila Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Utrolig! Liker slike historier fra skolen. Jeg havnet i en "jævelklasse" (uvisst av hvilken grunn) og der gjorde en noe av det samme, dvs han hektet døren av hengslene og la den forsiktig inn mot veggen, slik at den bare så ut som den stod på vidt gap, sistemann inn hadde uvanen å slamre igjen døren. Han tok et skikkelig grep og døren ramlet over han,utrolig! Det synes jeg var en flott historie. Det skal jeg gjøre neste gang jeg er på universitetet. Om man noen gang kommer tilbake dit før man får graden sin. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg