b0rre Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Dama mi fikk et Nikon Coolpix 2100 digital kamera i julegave..hun hadde kameraet i veska si når hun var ute hos noen venner..når hun skulle ta opp kameraet for å ta bilder så var LCD skjermen bakpå kameraet knust..hvordan dette har skjedd er det ingen som veit..men mitt spørsmål er om det er mulig å få tak i en sånn lcd skjerm å hvor mye vil det evt. bli å få den bytta?om jeg ikke bytter den selv.. Håper på gode svar her..dama mi er helt knust pga kameraet så jeg tenkte jeg skulle spørre på forumet om noen veit hva jeg kan gjøre..evt. går det på garantien?kameraet er kjøp på julaften.. Lenke til kommentar
coban Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 vel det som har skjedd er ganske enkelt og jeg er sikker på at dere allerede vet svaret.. dere har hatt kameraet i vesken uten noen form for beskyttelse og hun har hatt noe hardt i vesken- mest sannsynlig så er dette nøkler eller lignende gjenstander. og hvis du er som meg så legge man ikke nøkler og mobil i samme lomme av den grunnen du nettop har spesifisert ovenfor. Lenke til kommentar
b0rre Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 men var det mulig å få kameraet reparert? hvor får jeg kjøpt den lcd skjermen?noen som vet? Lenke til kommentar
Sonymann Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Prøv å snakke med forretningen du kjøpte det i. De vet sikkert hvor du skal henvende deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå