Gå til innhold

GeForce FX 5600 Ultra suger det svidde seg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, det at Skjermkortet svidde seg gjør ikke at det suger, selv om FX5600 Ultra suger sånn generelt.

og JA, det er ganske :wallbash: i det hele tatt og prøve å koble til noe mens maskina er skrudd på, om du da seff ikke tørker deg bak med "høvdinger" (en høvding = 1000 NKR til de som ikke vet det) og har råd til å ødelegge litt.

Når det gjelder retur så kan det hende du får nytt, om det ikke er synlig skade på kortet, og du eventuelt skylder på at det bare kortsluttet. Men i det tilfellet, så ville jeg betalt et eventuelt mellom legg og tatt enten FX5700 Ultra eller Radeon 9600XT,siden de yter sykt mye bedre. er uansett verdt et forsøk, for enten så har du et ødelagt kort som ikke funker og som bare kan kastes, eller du tar en sjans og drar en liten svindel som kan skaffe deg nytt.

Anyways, good luck med å svindle komplett.no, om det er der du har handlet kortet.

:-)

Endret av Mello
Lenke til kommentar
Vel, det at Skjermkortet svidde seg gjør ikke at det suger, selv om FX5600 Ultra suger sånn generelt.

og JA, det er ganske :wallbash: i det hele tatt og prøve å koble til noe mens maskina er skrudd på, om du da seff ikke tørker deg bak med "høvdinger" (en høvding = 1000 NKR til de som ikke vet det) og har råd til å ødelegge litt.

Når det gjelder retur så kan det hende du får nytt, om det ikke er synlig skade på kortet, og du eventuelt skylder på at det bare kortsluttet. Men i det tilfellet, så ville jeg betalt et eventuelt mellom legg og tatt enten FX5700 Ultra eller Radeon 9600XT,siden de yter sykt mye bedre. er uansett verdt et forsøk, for enten så har du et ødelagt kort som ikke funker og som bare kan kastes, eller du tar en sjans og drar en liten svindel som kan skaffe deg nytt.

Anyways, good luck med å svindle komplett.no, om det er der du har handlet kortet.

:-)

heheh liker tankegangen din da :D hehehe smart men jeg har svindla de før å ikke ****** om jeg skal ha geforce fordi DET SUGER

kan jo bare hoppe på eska å si det var dårlig transport :D

Lenke til kommentar

Vel, det nye FX korta er rimelig bra, og i middelklasse seksjonen så er det faktisk Geforce FX5900XT som er det beste kjøpet nuh, koster rundt 1800-1900, men er fortsatt i mellom sjiktet. Og siden du har bestemt deg for å være en lovløs liten banditt :devil: (tro meg, jeg er det samme som deg, selv om jeg ikke har gjort det enda, for ville gjort det samme valget, men hysj! det sier vi ikke høyt:) ) så ville jeg valgt av FX5700 og Radeon 9600XT, ATI sitt kort, men om du er villig til å legge litt mere i mellom legg, så velg FX5900XT.

Good luck videre

Lenke til kommentar
hmm, det er jo en brukerfeil da, så jeg vet ikke om du har noe sjans på retur nei... men du kan jo altid prøve deg :thumbup:

å høvdinger har jeg derfor kjøpte jeg meg 9800 pro rett etter :D

ahh,d u ahr høvdinger ja, hvilken type 9800 pro valgte du da? sier du Powercolor kommer jeg å denger deg :). Bra vanlig ytelse, bedre enn andre, men kanke clokkes noe som helst omtrent, har hatt vifte problemer.

Har du mange "høvdinger" go for Hercules eller Asus, om du har litt mindre "høvdinger" go Sapphire. Komplett selger et fint lite Sapphire kort til 2700 kr, og det er en RIMELIG god pris for et 9800PRO kort

(btw, om du har bestillt 256 mb kort, ta en :wallbash: til om du ikke spiller spill i 1600x1200 grafikk, 256 er litt treigere nemlig, og bortkastet slik det er nå)

Lenke til kommentar
Ja, ja du er jo nesten like flink som han "swein" du..

heheheheh svein jeg er faktisk ikke n00b i det hele tatt ass jeg bygde min første data som 4 åring :D Acer :D

men jeg kjøpte forresten 9800proxt asus sitt :D

ahh, du er av de med såpass mange høvdinger ja :) vel, jeg hadde uansett valgt det sapphire kortet på komplett, syntes ikke en oppgradering fra 9800PRO til 9800XT er verdt 1500-2000 kr, ytelsen er ikke så mye større, men det er jo såklart dine penger, og Asus kortet er rått, så enjoy :)

Lenke til kommentar

Det med "Swein" er kødd, og uhell som å miste grill kan skje med de beste. men ja, er enig i at det er rimelig :wallbash: og montere noe med påskrudd maskin.

Som han Aleksander_sola sa til "swein":

HVORDAN ****** FIKK DU DET TIL ??? DET ERKE MULIG Å KNEKKE ET RADEON LOL N00B2k3 det erke uberl33t å knekke det ass

dette redda jula i år hahahahahahaah AGP PORTEN ER DEN ØVERSTE PORTEN OVER ALLE PCI PORTER!

Lixom pci er hvit

å agp port er annen farge n00b god natt l0l

Snakk om å drite på draget! :laugh: Er du også enn N00B2k3 eller? :laugh:

Ja, ja, aleksander_sola, du redde jula mi! :thumbs:

Endret av Lord_Linus
Lenke til kommentar

heheheheh svein jeg er faktisk ikke n00b i det hele tatt ass jeg bygde min første data som 4 åring :D Acer :D

ahh, du er av de med såpass mange høvdinger ja :) vel, jeg hadde uansett valgt det sapphire kortet på komplett, syntes ikke en oppgradering fra 9800PRO til 9800XT er verdt 1500-2000 kr, ytelsen er ikke så mye større, men det er jo såklart dine penger, og Asus kortet er rått, så enjoy :)

Skal bruke GeForce fx'et til server da.

DUAL AMD 3400+ Barton CPU

MSI MSI K7D Master-L

4x Twinmos 1024 mb ram med winbond

8x 300 GB WD Hdd 7200 rpm s-ata

med vannkjøling :D

Lenke til kommentar

Det med "Swein" er kødd, og uhell som å miste grill kan skje med de beste. men ja, er enig i at det er rimelig :wallbash: og montere noe med påskrudd maskin.

Som han Aleksander_sola sa til "swein":

HVORDAN ****** FIKK DU DET TIL ??? DET ERKE MULIG Å KNEKKE ET RADEON LOL N00B2k3 det erke uberl33t å knekke det ass

dette redda jula i år hahahahahahaah AGP PORTEN ER DEN ØVERSTE PORTEN OVER ALLE PCI PORTER!

Lixom pci er hvit

å agp port er annen farge n00b god natt l0l

Snakk om å drite på draget! :laugh: Er du også enn N00B2k3 eller? :laugh:

Ja, ja, aleksander_sola, du redde jula mi! :thumbs:

Veit det var dårlig forklart Men erke n00b !!!

Lenke til kommentar

MSI MSI K7D Master-L

Seriøst, du tørker deg bak med "høvdinger", 8x300 GB WD Hdd 7200 rpm s-ata

er jo meget billig så. om du vil dele litt av de penga, sden det virker som om du har for masse, så send meg en melding tihi, så gir jeg deg kontonummer :)

(er lov å prøve seg)

Lenke til kommentar

MSI MSI K7D Master-L

Seriøst, du tørker deg bak med "høvdinger", 8x300 GB WD Hdd 7200 rpm s-ata

er jo meget billig så. om du vil dele litt av de penga, sden det virker som om du har for masse, så send meg en melding tihi, så gir jeg deg kontonummer :)

(er lov å prøve seg)

hahahahahahahhahahaha :D

Lenke til kommentar
noe jeg ikke skjønner... hvordan kan skjermkortet svi seg når d datten ting på d?  :wow:  du traff joke vifta, for den er jo på nersida av gfx kortet..  :ermm:  kortsluttning eller no sånn ? ikke vett jeg, det hørrtes bare merkeli ut  :green:

Har du sett et skjermkort på nært hold? det er kobberbaner, transistorer, minne brikker og en haug med annet rart der, du kan teoretisk sett "f***e" et skjermkort i fra alle vinkler om du vil, trenger bare litt mere insats fra enkelte vinkler.

Ikke for å være slem, men et "Norsk" kurs er ikke å forakte, ellers må vi kaste deg ut av landet :p tihi

Endret av Mello
Lenke til kommentar
noe jeg ikke skjønner... hvordan kan skjermkortet svi seg når d datten ting på d?  :wow:  du traff joke vifta, for den er jo på nersida av gfx kortet..   :ermm:  kortsluttning eller no sånn ? ikke vett jeg, det hørrtes bare merkeli ut  :green:

Har du sett et skjermkort på nært hold? det er kobberbaner, transistorer, minne brikker og en haug med annet rart der, du kan teoretisk sett "f***e" et skjermkort i fra alle vinkler om du vil, trenger bare litt mere insats fra enkelte vinkler.

Ikke for å være slem, men et "Norsk" kurs er ikke å forakte, ellers må vi kaste deg ut av landet :p tihi

hehe Snakk om n00b da :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...