Gå til innhold

Shuttle XPC og R9800Pro

Anbefalte innlegg

En kompis av meg og jeg satt å tenkte på sånn small form factor PC som XPC serien til shuttle...det hadde jo vært utrolig kuult tenkte vi...

så kommer spørsmålet

jeg er ivrig spiller, og har derfor Radeon 9800 pro fra sapphire, vil jeg få plass til det inni en AMD XPC fra shuttle? eller MSI Mega PC for den saks skyld når amd versjonen av den kommer?

jeg har også ett audigy player jeg skulle hatt plass til inni der...går det? det blir ikke for varmt elns med R9800 og en Barton 2500 inni der?

har også en 7200 SATA barracuda 7200.7 disk fra seagate og en nec ND1300A DVD-RW som evt. skulle hatt plass inni der.. har 2 ram brikker også...

er det noen som har erfaring med noenlunde samme oppsett?

og XPC har vel litt svakere PSU enn det som er vanlig? hvordan klarer den oppgaven isåfall?

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

viss du tar en tur på Shuttle.com kan du finne ut på FQA om hvert av XPC kabinettene, der får du info om hva ram og hva som passer inn,

Mitt SN45G har blitt testet med 9800 pro med full benchmark i 3 dager stabilt, :)

men da med full vifte hastighet,

jeg kjører SN45G Med XP2800+ Barton og 512 pc3200 Twinmos og et

Connect3d 9500 PRO og tempen ligger på 48-53 grader ved full load, da er vifte hastigheten på ca 2500 RPM men ved vanlig surfing og Film går den på stille 1700 RPM.

Men du bør satse på kun en DISK for strømforsyningen blir fort litt varm viss du har 2 disker, og siden du har tenkt å ha 9800 pro bør du ha minst mulig som trekker strøm slik at skjermkortet får det det trenger :)

der er fint plass til et normalt stort PCI lydkortKort, men jeg er fornøyd med det som er innebygd "nForce2" med 5.1 surround og optisk UT og optisk INN

Endret av DArkwIng
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...