Odd R. Valmot Skrevet 10. februar 2020 Del Skrevet 10. februar 2020 Monsterbatteri skal konkurrere ut bensin og trykkluft. Kan gi helt nye batteriverktøy Lenke til kommentar
bojangles Skrevet 11. februar 2020 Del Skrevet 11. februar 2020 Bare å vente på store kampanjer på slike batterier for da kan det bli en relativt timelig vei til 21700 for DIY entusiaster som trenger celler med høyere kapasitet. De første 20700 cellene jeg testet kostet 7$ stykk og da blir det begrenset hvor store batteripakker en setter sammen. Men kan man komme ned mot 2 $ så blir det straks spennende muligheter. Det er mange som har bygget batteripakker basert på kampanjeprisede celler til el-verktøy så at det blir overgang fra 18650 til 21700 kan bli positivt for de som digger DIY el-prosjekt. 1 Lenke til kommentar
Mikkel_E_S Skrevet 21. februar 2020 Del Skrevet 21. februar 2020 bojangles skrev (På 11.2.2020 den 8.51): Bare å vente på store kampanjer på slike batterier for da kan det bli en relativt timelig vei til 21700 for DIY entusiaster som trenger celler med høyere kapasitet. De første 20700 cellene jeg testet kostet 7$ stykk og da blir det begrenset hvor store batteripakker en setter sammen. Men kan man komme ned mot 2 $ så blir det straks spennende muligheter. Det er mange som har bygget batteripakker basert på kampanjeprisede celler til el-verktøy så at det blir overgang fra 18650 til 21700 kan bli positivt for de som digger DIY el-prosjekt. Jeg har bygd noen pakker med 18650 celler, så det hadde vært spennende å prøvd 21700 hvis de faller litt i pris. Hvor er det du kjøper celler fra? Jeg har handlet bulk fra eu.nkon.nl. Men det koster fortsatt en del, spesielt med frakt fra Nederland. Lenke til kommentar
bojangles Skrevet 21. februar 2020 Del Skrevet 21. februar 2020 Handler stort sett fra samme kilde som deg. Men akkurat 21700 batteriene kom fra Kina. Men leverandøren var ustabil og klarte ikke levere kvantiteten jeg ønsket så det ble kun en bestilling. Tok lang tid, og leverandøren klarte ikke levere shipment #2 av den bestillingen så hold deg til eu.nkon.nl nkon.nl har jo faktisk hatt samsung 21700 celler til under 4 € og på den siden kan prisene variere litt så følg med for gode tilbud. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå