Dr. Brodsky Skrevet 10. februar 2020 Del Skrevet 10. februar 2020 Min datter greide å miste telefonen sin, min gamle Samsung Galaxy S5. Ikke et stort tap, men nå må hun ha seg en ny telefon. Det vi (det vil si meg) ønsker oss er en telefon som er så billig som mulig, men fungerer OK til Spotify, Fabel (lydbøker), NRK Super og Netflix. Bør tåle litt vann, og litt hard behandling (dumt alt har bakside av glass for tiden), men dette er ikke et must. Det viktigste er billig. Lenke til kommentar
Roy hansen Skrevet 10. februar 2020 Del Skrevet 10. februar 2020 Dr. Brodsky skrev (4 minutter siden): Min datter greide å miste telefonen sin, min gamle Samsung Galaxy S5. Ikke et stort tap, men nå må hun ha seg en ny telefon. Det vi (det vil si meg) ønsker oss er en telefon som er så billig som mulig, men fungerer OK til Spotify, Fabel (lydbøker), NRK Super og Netflix. Bør tåle litt vann, og litt hard behandling (dumt alt har bakside av glass for tiden), men dette er ikke et must. Det viktigste er billig. Hva definerer du som billig? 700,-? 3.500,-? I mobilverden finnes alle kategorier, men telefon som tåler vann... Legg litt penger I skikkelig deksel og skjermbeskytter. Du har erfaring med samsung s5 ... Hva med denne: https://www.tek.no/test/i/qL7nX0/galaxy-j3-2017 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 10. februar 2020 Del Skrevet 10. februar 2020 https://www.diskusjon.no/topic/1866652-hvilken-smartphone-anbefaler-du/?do=findComment&comment=25248613 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 11. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2020 Takk for tips, men nå dukket telefonen opp igjen. Den har ligget ute i 4 dager, uten bakdekselet. Regnet kraftig hver dag. Tørket den og alt fungerer som det skal. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Det var jo bra! Bare som reservetips: Har en Samsung A10, helt genial, ca 1200 kr uten abonnement. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå