dirtypop Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 tenkte jeg skulle kjøpe meg denne mobilen etter jul, men jeg lurer på om det er noen andre mobiler i samme prisklasse som leverer varene like bra som denne.. og da mener jeg ikke t610.. for den vet jeg er nesten lik, bare ikke like fet. er det noen som vet om prisene kommer til å synke nå etter jul? noen som jobber i mobilsjapper eller lefdal ellerno håper noen gidder å svare Lenke til kommentar
Errae Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 liten sjanse for at den kommer til å synke,- Lenke til kommentar
Habla Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Jeg har z600...Veldig fornøyd...Smooth Hablazzzzz Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Hei Jeg gidder ikke å lage nytt topic om det jeg skal spøre om.Er det slik på SE Z600 om noen ringer,så er det bare og åpne telefonen,for å snakke?Slik som Motorola T720 og det andre klapptelefonene?Håper dere fortår hva jeg mener nå Lenke til kommentar
Habla Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Hei Jeg gidder ikke å lage nytt topic om det jeg skal spøre om.Er det slik på SE Z600 om noen ringer,så er det bare og åpne telefonen,for å snakke?Slik som Motorola T720 og det andre klapptelefonene?Håper dere fortår hva jeg mener nå Yepp. Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Det kan jo være litt iriterende, men det går vel ann og sette på sånn at du må trykke på yes eller noe sånt for å svare.. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Det kan jo være litt iriterende, men det går vel ann og sette på sånn at du må trykke på yes eller noe sånt for å svare.. Det burde da virkelig være mulig. Slikt kunne man da velge mellom på min Motorola StarTac fra 1998. Lenke til kommentar
henrikgr Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Det kan jo være litt iriterende, men det går vel ann og sette på sånn at du må trykke på yes eller noe sånt for å svare.. Det går ann ja.. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Det kan jo være litt iriterende, men det går vel ann og sette på sånn at du må trykke på yes eller noe sånt for å svare.. Det går ann ja.. Hvordan da,skal kanskje ha den Z600 Lenke til kommentar
Normann Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Det kan jo være litt iriterende, men det går vel ann og sette på sånn at du må trykke på yes eller noe sånt for å svare.. Det går ann ja.. Hvordan da,skal kanskje ha den Z600 Antakeligvis ved å gå in på innstilinger...? Lenke til kommentar
henrikgr Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Det kan jo være litt iriterende, men det går vel ann og sette på sånn at du må trykke på yes eller noe sånt for å svare.. Det går ann ja.. Hvordan da,skal kanskje ha den Z600 Du går inn på anrop-behandle samtale-aktiv flipp-på eller av. Dette står også forklart i instruksjonsboka som følger med. Lenke til kommentar
dirtypop Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 usmoothe besvarelser av spørsmålet mitt Lenke til kommentar
Normann Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 usmoothe besvarelser av spørsmålet mitt Hva mener du?? Lenke til kommentar
dirtypop Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 at dere ikke svarer seriøst.. uansett så har jeg bestemt meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå