CinexStrip Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Er det slik at dersom man har VIVO har man ingen mulighet for å få skjermbildet på TV? Ingen mulighet for å kjøre Tv`n gjennom video`n? Finnes det isåfall kort med begge muligheter? Banalt spørsmål kanskje, vet ikke om dette er noe alle vet utenom meg, men har ikke funnet for mye info om det. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) Dette kortet har VIVO. Og jeg kan anbefale det kortet på det sterkeste Med TV ut kan man få skjermbilde fra pc'en til tv'n. Med TV in er det omvendt Endret 29. desember 2003 av Gef Lenke til kommentar
CinexStrip Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Jeg MÅ ha mulighet til å se displayet på Tv`n, det er en stor fordel når man driver med videoredigering. Men VIVO hadde heller ikke gjort noe. Ingen som har en link eller noe?.. Anyone?.. Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 VIVO står for Video in Video out Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 CinexStrip hvis du leste det som Gef sa og klikket på den linken, så vet du vel svaret... Så å si alle nye skjermkort i dag har med TV-ut, dvs at du kan vise video eller annet fra PC'n på TV'n. Akkurat slik du trenger. Med VIVO kan du også koble f.eks en videospiller til PC'n også. Lenke til kommentar
veloek Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 CinexStrip hvis du leste det som Gef sa og klikket på den linken, så vet du vel svaret... Så å si alle nye skjermkort i dag har med TV-ut, dvs at du kan vise video eller annet fra PC'n på TV'n. Akkurat slik du trenger. Med VIVO kan du også koble f.eks en videospiller til PC'n også. Riktig.. Lenke til kommentar
CinexStrip Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Ok..Da blir det et VIVO-kort på meg tenker jeg. Var bare litt bekymret for at den ene muligheten utelukket den andre. Men skjønner nå at det ikke kan være tilfellet. Takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå