rlz Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Halloen. Hvis jeg vil ha et absolutt lydløst system i en liten medieboks, tror dere da at jeg kan sette ned volt/klokke ned en Celeron/Duron slik at den slipper vifte på ribba? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Med et hovedkort som støtter lav spenning og en god kjøler er det ikke noe problem. Har testet min XP2400 på 1,15v, da er ikke effektforbruket på mer enn 15w. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hva med VIA? VIA har mye dårligere ytelse enn en duron på halv hastighet. En duron på halv hastighet (eller litt over) er det perfekte valg i en maskin der man ikke skal kjøre tunge filtre, men kun spille av .mp3 o.l. Med en gang det er snakk om bruk av f.eks projektor og ffdshow/filtre er det bare å glemme både celeron og VIA hvertfall. Muligens duron klarer det, men i grenseland. Ville foretrukket XP eller P4 til sånnt no. DrErling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå