akelbo Skrevet 10. februar 2020 Del Skrevet 10. februar 2020 Se traileren for Corruption 2029. Mutant Year Zero-gjengen slipper nytt strategispill neste uke Lenke til kommentar
NoirNow93 Skrevet 10. februar 2020 Del Skrevet 10. februar 2020 Akkurat. Der kom haken: Epic Store 3 Lenke til kommentar
Vamp_en Skrevet 10. februar 2020 Del Skrevet 10. februar 2020 Elsker strategi spill, likte Year Zero. Ser at de bruker mye av de samme elementenne i dette spillet fra det forrige, blir spennende se om det bare er en reskin av Year Zero. Håper selvfølgelig ikke det ! 1 Lenke til kommentar
BorgCube Skrevet 10. februar 2020 Del Skrevet 10. februar 2020 Du vil heller ha distribusjons-monopol hvor utviklere tjener mindre og kunder betaler mer for å fylle lommene til bedrifts-lederne? 1 Lenke til kommentar
Milarwen Skrevet 10. februar 2020 Del Skrevet 10. februar 2020 Blir jo et slags monopol om en distributør har enerett på utgivelsen. Jeg må velge Epic Store for å få kjøpt spillet. Jeg for min del har nok bruker-kontoer for spill allerede og gidder ikke å ha flere. You snooze, you loose. 2 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 10. februar 2020 Del Skrevet 10. februar 2020 (endret) Beste løsningen er vel bare å sette opp prisen med noen hundre kroner på steam. Om hvert nye spill kostet 900 der, og 600 på epic, så ville det fortsatt gi spillerne et valg, og utviklerne ville få pengene sine. Endret 10. februar 2020 av Iki Lenke til kommentar
Puro Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 Dødt spill allerede, enkelt og greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå