Arodem Skrevet 7. februar 2020 Del Skrevet 7. februar 2020 Måneden byr blant annet på en samling av en kritikerrost spillserie. Dette er spillene du får med PlayStation Plus og Xbox Live Gold i februar Lenke til kommentar
X_Prez_Nixon Skrevet 8. februar 2020 Del Skrevet 8. februar 2020 En gang før ps5 kommer ut så håper jeg Sony slipper God of war ut som ps-plus spill. Jeg kjøpte det dagen det kom ut, men ønsker dette så andre som ikke eier det kan få oppleve spillet som jeg betrakter som fantastisk. Lenke til kommentar
BizzyX78 Skrevet 8. februar 2020 Del Skrevet 8. februar 2020 ----- +X_Prez_Nixon ----- - Jeg har lenge tenkt og ment det samme om spillet "Rule of Rose". Det er med "PS-5" som jeg sa når vi ventet på at Sony skulle lansere "PS-4". Kommer "Rule of Rose" til PS-playstore så kjøper jeg konsoll på dagen. ----- Lenke til kommentar
Puro Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 Dette er spillene du får med PC: Alle spill du vil. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 Puro skrev (1 minutt siden): Dette er spillene du får med PC: Alle spill du vil. Vet du hva artikkelen handler om egentlig? Hvilke gratisspill du får med PS+ og Live Gold. For øvrig. Nei, du får ikke alle spill du vil Lenke til kommentar
Helpless/Green Skrevet 16. februar 2020 Del Skrevet 16. februar 2020 Star Wars Battlefront var fett back in the daze! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå