bratet Skrevet 9. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2020 Takk for mange gode innspel. Det er langt betre hjelp å få her enn i dei butikkane eg har vore innom. Eg står fortsatt med spørsmålet eg stillte lenger oppe. Er det idioti å kjøpa ein skjerm som vart lansert for over 4 år sidan (Asus PG279Q ) IPS skjerm 2560x1440 Har det ikkje komme nyare og billigare skjermar med tilsvarande eller betre kvalitet på den tida? mvh Stigoo Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 9. februar 2020 Del Skrevet 9. februar 2020 bratet skrev (47 minutter siden): Takk for mange gode innspel. Det er langt betre hjelp å få her enn i dei butikkane eg har vore innom. Eg står fortsatt med spørsmålet eg stillte lenger oppe. Er det idioti å kjøpa ein skjerm som vart lansert for over 4 år sidan (Asus PG279Q ) IPS skjerm 2560x1440 Har det ikkje komme nyare og billigare skjermar med tilsvarande eller betre kvalitet på den tida? mvh Stigoo Ikke billigere IPS. Du kan gå for en VA, men personlig så foretrekker jeg IPS. Hvis du går opp i pris kan du få en ultrawide skjerm, noe som er helt genialt til det meste. Filmer er i dette formatet, og det er digg å spille i 21:9. Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 9. februar 2020 Del Skrevet 9. februar 2020 (endret) bratet skrev (7 timer siden): Takk for mange gode innspel. Det er langt betre hjelp å få her enn i dei butikkane eg har vore innom. Eg står fortsatt med spørsmålet eg stillte lenger oppe. Er det idioti å kjøpa ein skjerm som vart lansert for over 4 år sidan (Asus PG279Q ) IPS skjerm 2560x1440 Har det ikkje komme nyare og billigare skjermar med tilsvarande eller betre kvalitet på den tida? mvh Stigoo Vel, det finnes nyere og dyrere skjermer blir vel beste svaret. PG279Q har holdt seg, så vil ikke kalle det idioti å kjøpe den nå. Problemet med monitor er at nyere teknologi er ganske dyrt, så de skjermene som kommer på markedet som er nyere eller bedre priser seg langt over det som allerede er på markedet. Resultatet blir at de rimeligere skjermene holder seg godt i pris. Skulle jeg anbefalt noe over PG279Q måtte det vært en ultrawide monitor (slik Rrhoads anbefaler over meg), men disse ligger på over 10 000 om man skal ha de med g-sync. PS: butikkene har ikke peiling, for meg virker det ut som at de ikke helt forstår hva det er de selger ? Endret 9. februar 2020 av Emile the rat Lenke til kommentar
bratet Skrevet 10. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2020 Takk for hjelpa! Då vart det PG279Q , Outletvare som kun skal ha blitt brukt ved E-sport event i butikken i nokon timar. Den ser bra ut, og trur eg fekk den til ok pris. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå