Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare lure på hvor jeg skal få tak i led?

og hvordan jeg skal få strøm til den?

LEDs får du kjøpt på Elfa f.eks. Microplex selger også det.

Strøm kan du jo ta fra selve keyboardet, så vidt jeg kan huske så går de på 5v.

Har ikke penger, noen andre plasser jeg kan "få" :devil: noen leds.

Hvor kan på tastaturet kan jeg ta størm? hvor på den der lille potetgull greia kan jeg ta støm?

Lenke til kommentar
Har ikke penger, noen andre plasser jeg kan "få" :devil: noen leds.

Hvor kan på tastaturet kan jeg ta størm? hvor på den der lille potetgull greia kan jeg ta støm?

Hehe, penger er alltids et problem.

Men jeg aner ikke om det er noen steder du kan få noen LEDs *shrug*

 

Du kan antakeligvis ta strøm fra der PS/2 / USB kabelen kommer inn i tastaturet. Hvor på det lille PCB kortet du finner 5v linja må du bare teste/se. Er nemmelig ikke sikker.

Men den er vel..eh..*prøve seg :p*..rød? Og så lodder du på jord (som er gul ?).

(Rett meg hvis jeg tar feil)

Lenke til kommentar

Akkurat hvor du kan sette dem har jeg ingen anelse om. Du måtte ha satt dem sånn at de (forhåpentligvis) lyser opp tastene fra undersiden. *shrug*

 

Har sett noen som har de stående i hvert øvre hjørne på tastaturet sånn at de lyser nedover.

 

Edit: Porto fra Microplex avhenger vel av hvor tung pakke du bestiller. Synes selv at det er alt for mye uansett jeg. :wow:

Endret av AL3X
Lenke til kommentar

Hvis man tar f.eks 5 LEDs à 18 kr stk (Disse kjører på 5v.) så ender det hele på:

224,43 kr inkl. mva.

 

Jeg bor i Nittedal, like utenfor Oslo. Så det kan bli billigere/dyrere avhengig av hvor du bor i landet.

 

Sto noe som dette der også:

"VIKTIG - les nøye nedenfor:

Din ordre inneholder varer med en verdi mindre enn kr. 100,- eks.mva.

Som du ser i oppstillingen ovenfor utgjør frakt osv. en vesentlig del av den totale summen. Etter at du har plassert denne ordren vil du motta en ordrebekreftelse av oss via email."

 

Så jeg antar at det blir dyrere å bestille LEDs for 89.95 (5 x 18) enn å bestille noe for over 100 kr. *shrug*

Endret av AL3X
Lenke til kommentar
En led kosta jo ca 20kr og det er ikke mye. emn vis du skal ha 5 stk så er du oppe i 100 kr :cry: Og jeg ha ikke penger bare et gave kort på kvadrat(stort kjøpe senter i rogaland) og der skal jeg i morgen får å få tak i litt mer av den der gull/bronse lakken. noen som klare å finne leds på clas ohlson eller Bil tema? skal der i morgen.

http://www.clasohlson.no/shop/store/fs_mm....112q649q656q657

 

:blush:

 

Der finner du det i menyen...

Lenke til kommentar
En led kosta jo ca 20kr og det er ikke mye. emn vis du skal ha 5 stk så er du oppe i 100 kr  :cry:  Og jeg ha ikke penger bare et gave kort på kvadrat(stort kjøpe senter i rogaland) og der skal jeg i morgen får å få tak i litt mer av den der gull/bronse lakken. noen som klare å finne leds på clas ohlson eller Bil tema? skal der i morgen.

http://www.clasohlson.no/shop/store/fs_mm....112q649q656q657

 

:blush:

 

Der finner du det i menyen...

Så var det bare hvor Led'sen er da :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...