HEE Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) Hei. har en nec 1300a kjøpt før jul i kalenderen. det som er problemet er at jeg har nå flashet den med firmware fra Herrie. men har bare 2,4 x ganger speed får ikke brent i 4 x ? hva er problemet tro ? har Denne Firmwaren . men så har jeg fått denne til jul så har ikkehattmuligheten til og teste den om den faktisk brente på 4 x men i nero har jeg bare 2,4 x somvalgmulighet. takker for svar . Endret 28. desember 2003 av HEE Lenke til kommentar
erikos Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Prøv denne istedet http://herrie.rpc1.org/modules.php?name=Do...load&cid=29#cat Normal RPC 2 firmware 1.09 for the NEC 1300A Lenke til kommentar
HEE Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Prøv denne istedet http://herrie.rpc1.org/modules.php?name=Do...load&cid=29#cat Normal RPC 2 firmware 1.09 for the NEC 1300A ok. men se Her da!! mange som liker denne firmwaren. Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Bruker du plater spesifisert for 4x? Lenke til kommentar
HEE Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Bruker du plater spesifisert for 4x? jepp. Lenke til kommentar
Wave Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Det er ganske normalt for denne brenneren , de problemene du nevner. Jeg har prøvd 3 forskjellige 4X plater, og fikk 2-2.4 på to av dem, mens den siste brant 4X uten problem. Så lenge kopiene blir vellykket, er det jo et mindre problem da.. så sant du ikke har dårlig tid Mylderet av Firmwares er en uting, fordi ikke alle virker like godt. Men "auto 1.08" har funket bra på min. Lenke til kommentar
HEE Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Takker for svar alle sammen dere har vært til stoor hjelp men. når dere går inn i nero så velger dere "choose Recorder" og får opp brenneren du/dere bruker der kan dere se firmware versjon og slå av og på ting og tang under "options"menyen men dere kan også se max write/speed og på min nec1300a så står det max 2x !!! wtf. er ikke denne 4 x da ? dette har vel ikke noe med media og gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå