Gå til innhold

Mulig med så høy score i 3dmark03?

Cloud

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men hvordan får jeg 2publisert2 scoren min?

etter du har kjørt testen, trykker du på "ONLINE RESULT BROWSER"

Men du må være registrert på futuremark for å publisere ;)

Hvordan regitrert da??

Er registrert i forumet deres, å jeg har tilgang til å se på andre sin score, men har ikke 2pro" utgaven nei.. altså er scoren min der eller ikke?? (4511)

Lenke til kommentar
Jeg sjekket scoren din opp mot min, og jeg har høyere score enn deg på alle testene, bortsett fra CPU-testene (der lå vi veldig likt) og Game test 3: Troll's Lair; Der hadde jeg 29,9 FPS mot dine 60,7 FPS (!!). Noen som vet hva dette kan komme av?

hvem er det du refererer til?

Lenke til kommentar
Og hvordan kan hardware.no ha oppnåd så lav overklokking med stt 9600xt eksemplar++

bare se her

Sapphire klokker dårligere enn mitt fordi det er dårligere kjøling på det f.eks :roll:

jeg har også et sapphire kort.. Men du kan vel ikke samenligne ditt 9700 pro med et 9600xt?? eller?

og jeg tenker mer på "klokke dårlig" i forhold til mitt klokke resultat. (første gang jeg klokker skjermkort..)

Endret av Cloud
Lenke til kommentar
Men hvordan får jeg 2publisert2 scoren min?

etter du har kjørt testen, trykker du på "ONLINE RESULT BROWSER"

Men du må være registrert på futuremark for å publisere ;)

Hvordan regitrert da??

Er registrert i forumet deres, å jeg har tilgang til å se på andre sin score, men har ikke 2pro" utgaven nei.. altså er scoren min der eller ikke?? (4511)

Ja den er der!

http://service.futuremark.com/compare?2k3=1767847

Skal nok slå deg om ikke så altfor lenge :p

Endret av Gef
Lenke til kommentar
Og hvordan kan hardware.no ha oppnåd så lav overklokking med stt 9600xt eksemplar++

bare se her

Sapphire klokker dårligere enn mitt fordi det er dårligere kjøling på det f.eks :roll:

jeg har også et sapphire kort.. Men du kan vel ikke samenligne ditt 9700 pro med et 9600xt?? eller?

Hvem har sagt at jeg har 9700PRO?

Har ASUS 9600XT jeg :roll:

Lenke til kommentar

bare se her

Hvem har sagt at jeg har 9700PRO?

Har ASUS 9600XT jeg :roll:

Sorry, blandet sammen med en annen her.. :blush:

Lenke til kommentar
Jeg sjekket scoren din opp mot min, og jeg har høyere score enn deg på alle testene, bortsett fra CPU-testene (der lå vi veldig likt) og Game test 3: Troll's Lair; Der hadde jeg 29,9 FPS mot dine 60,7 FPS (!!). Noen som vet hva dette kan komme av?

Jeg refererer til linken som trådstarter postet i første innlegg.

Lenke til kommentar

Jeg refererer til linken som trådstarter postet i første innlegg.

det som det kommer av er at det resultatet som trådstarter posta, er faka! Det stemmer ikke... ;)

Lenke til kommentar
Den scoren på 5495 er faka noe så sinnsykt!

Jeg får 4346 poeng med mitt 9600XT, da har jeg klokka kortet mitt noe så sinnsykt mye høyere enn den han andre kisen har gjort...se på fps'en hans i forhold til min, så ser dere at det ikke er riktig ;)

http://service.futuremark.com/compare?2k3=1709189

kan det ha noe med at du ikke har kjørt alle testene? får man lavere score hvis man har artifackts?

Lenke til kommentar

Jeg får 4346 poeng med mitt 9600XT, da har jeg klokka kortet mitt noe så sinnsykt mye høyere enn den han andre kisen har gjort...se på fps'en hans i forhold til min, så ser dere at det ikke er riktig ;)

kan det ha noe med at du ikke har kjørt alle testene? får man lavere score hvis man har artifackts?

man trenger ikke å kjøre mer enn de testene som jeg har gjort...man får verken mer eller mindre poeng om man kjører hele.

Etter de 5-6 3dtestene som poengsummen handler om, blir bare CPU og lyd testet...det kommer i ett resultat for seg selv.

Lenke til kommentar

Tror ikke resultatet blr lavere ved artfacts..

Lenke til kommentar

man trenger ikke å kjøre mer enn de testene som jeg har gjort...man får verken mer eller mindre poeng om man kjører hele.

Etter de 5-6 3dtestene som poengsummen handler om, blir bare CPU og lyd testet...det kommer i ett resultat for seg selv.

SVAR MEG HER111

hvem tester er nødvendige for å få riktig 3dmark03 score+?

er ganske lei av å kjøre den dritlange testen1

Lenke til kommentar
SVAR MEG HER111

De testene som jeg kjører er de som du får poeng for.

Altså, når testen begynner på CPU test, trykker du bare på ESC knappen, så har du kjørt det du skal...tror det er den testen med fisken i vannet som er den siste 3dtesten...

Lenke til kommentar
SVAR MEG HER111

Altså, når testen begynner på CPU test, trykker du bare på ESC knappen, så har du kjørt det du skal...tror det er den testen med fisken i vannet som er den siste 3dtesten...

takker så mye!!

Nå kan jeg endelig begynne å klooe lit ordentlig igjen.. har ikke orket å pråve noe lenger når jeg må sitte i timesvis å se på hele den testen etter atifacts1!

Lenke til kommentar
SVAR MEG HER111

takker så mye!!

Nå kan jeg endelig begynne å klooe lit ordentlig igjen.. har ikke orket å pråve noe lenger når jeg må sitte i timesvis å se på hele den testen etter atifacts1!

Hvis du skal teste om det er artifacs fritt, skal du kjøre testen i loop i mange timer med AA og AF på fullt, da får du vite om kortet er stabilt på den hastigheten.

Men hvis du skal teste for å få ett resultat, så kjører du bare de testene som jeg sa over her ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...