Gef Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) Men angående nye gpu kjøler/vifte, hva er det der ute å satse på? denne skal visst være bra utifra det jeg har sett, men du må passe på at den passer til ditt kort Edit: denne også, men da må du kjøpe ekstra vifte Endret 29. desember 2003 av Gef Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Er det ikke bare å ha lavere oppløsning og slå av tinger og tanger så får man høyere score. Jukse altså. Jo det går ann å ha lavere oppløsninger, men da ser jo folk det...da blir det ett resultat som kommer inn på sin egen database hos futuremark, for de som har kjørt på annet enn deafult Okei, takker. Var egentlig det jeg lurte på, om de hadde noe system for å fange opp slikt. Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Men angående nye gpu kjøler/vifte, hva er det der ute å satse på? denne skal visst være bra utifra det jeg har sett, men du må passe på at den passer til ditt kort Edit: denne også, men da må du kjøpe ekstra vifte leste akkurat på netsidene til articQ at deres var mye bedre en sen andre du viste meg. (det var ikke articQ selv som hadde testet sitt eget product) Lenke til kommentar
menT4l Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...18&GrpID=2&s=pl får nok lånt et av en venn, det er bare det at han er på fjellet nå. er ganske slitsomt å spille cs når d knappen brukes tl å bevege seg til høyre og shift brukes til å gå!1 men, tilbake til spørsmålet.. Alle klienter har en config, i denne configen(konfigurasjonen) ligger mange binds og andre kommandoer for hvor høyt volum og hvor bra de grafiske detaljene skal være. Inni denne configen inngår også "binds", når du sier du bruker "D" til å gå til høyre med, antar jeg at du har bindet D til noe sånt som "+moveleft", det du da kan gjøre er å bare skifte plass på +moveleft, til å for eksempel bruke tfgh som opp, ned, fram og tilbake. For å holde meg til tråden: Prøv å trikse litt med visuelle innstillinger, andre drivere også videre, så skal du fort se at du får en litt høyere score. Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Mulig jeg tar feil, men er ikke 5500 poeng i 3dmark03 utrolig høyt på et radeon 9600? Har aldri sett et 9600 kort som har fått så høyt før... Prøv det i 3dmark 01 da... regner med kansje 20000 ? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Prøv det i 3dmark 01 da... regner med kansje 20000 ? Og hva har ditt innlegg å gjøre med noenting i det hele tatt? Det vi diskuterer her er 3dmark03 på standard innstillinger og ikke 3dmark01SE. Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Se her Har et temmelig likt system, og jeg har klokket skjermkortet mitt MYE mer en han/hun andre som jeg har linket til. hvordan er det mulig å få så mye bedre score med det samme kortet uklokket? (Setter ellers stor pris på litt ros ang. score på mitt 9600XT kort) Edit: har jeg driti meg ut å lagt link til noe du trenger passord på for å komme in på?? Troll's Lair scoren er bug'a, jeg får 39.x fps på mitt system. Det går ikke ann å få 60 fps på denne testen per idag uansett hvilket skjermkort man har, selv ikke for de mest ihuga overklokkerne som bruker flytende nitrogen eller hva det er. 3DMark03 leser noen ganger av feil resultater. Det har aldri skjedd for meg da. Det er bare å ignorere den scoren siden det ikke lar seg gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå