HEE Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Jepp .. det jeg skal gjøre er og komprimere filmen (12gig) ned slik at den passer på en dvd plate (har en nec 1300a) slik at filmen fra tjekkia kan spilles på stasjonere dvd spillere ! noen som har noen forslag der ? hvordan jeg gjør denne komprimeringa ? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Gjøre den om til mpeg2 DVD kvalitet og brenne som film, fordi da får du vel plass til 200 minutter eller noe på en DVD plate. Lenke til kommentar
HEE Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Gjøre den om til mpeg2 DVD kvalitet og brenne som film, fordi da får du vel plass til 200 minutter eller noe på en DVD plate. Takker for svar. hva slags program bruker jeg på denne komprimeringa ? Ps: jeg brukte studio dv når jeg kopierte filmen den gangen. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Du kan bruke f.eks tmpgenc for å gjøre om til mpeg, men det letteste er å capture fra kameraet direkte til mpeg, men det er vel litt for sent. En 90 min DV-tape blir ca 5 GB som mpeg. Og nero er vel det letteste å brenne med. Lenke til kommentar
HEE Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Men det letteste er å capture fra kameraet direkte til mpeg, men det er vel litt for sent. jepp dette har du så rett i hadde jeg kunnet finne fram igjen denne filmes så du skjønner at det er litt fra et vanelig sony kamera og litt fra et dv camera filmen kommer fra ! derforblir ikke det så enkelt. men da er det vel bare og finne dette tmpgenc da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå