snow69 Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 åja skifta avatar, RÅKUL MVH snowman Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Nice! HAr samme kabinettet selv og lengter etter et lite puss på designet. Du har blitt min Compaq presario casemod idol! Lenke til kommentar
S_A_Phoenix Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Helt grei mod, men hadde lakka bedre i kantene så det ikke blir lyse sprekker i skjøtene. Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 fet modd det der....! Lenke til kommentar
TRB Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Takk for alle tilbakemeldingene De lyse feltene i sprekkene synes spesielt godt på grunn av blits lyset. De er knapt synlige i vanlig lys. Ellers så kommer jeg til å ordne på ledningene og kabelsamlerne. Ble litt rot etter at jeg byttet HK (Elitegroup K7S5A til Abit NF7-S) og strømforsyning. Lenke til kommentar
snow69 Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Lurte bare på hvor du har fått tak i de dekslene ifront(cd-rom/brenner) MVH snowman Lenke til kommentar
TRB Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Lian Li frontdeksel, Aluminium Universell CD/DVD Diskettstasjon Jeg måtte bøye sidene litt for å få de på plass, men det gikk ganske greit. EDIT: Noen fler bilder for de som er interessert: Rund katode, Front, Kassa Endret 8. februar 2004 av TRB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå