TRB Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) Her er mitt modifiserte kabinett. Det er kun en stk IBM 40 GB HD som er i igjen av Presario 7000T. Resten er gitt bort eller lagt i en "rote" skuff. Kabinettet er selvfølgelig Presario med diverse mods..... Bilde av kassa Endret 29. desember 2003 av TRB Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 tøft . skulle ønske jag hadde slik. hvor mye kostet det å bygge? Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 nice! men er det en 80mm katode på en 120mm alu vifte?? åja, nå så jeg fanducten Lenke til kommentar
TRB Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Ja, nå må jeg nesten ta en ca...... Plexi, fronter til cd/dvd/diskett, Nexus viftestyring, 120mm vifte, grill, 80-120mm adapter, kald katode rød rund + 100mm blå katode og kabel samler ble vel en CA 1.500,- kroner. Hvis jeg bruker den runde røde kadoden, så kommer den blå 100mm bort (den røde lyser veldig sterkt). Så den blå er ikke aktiv på det bildet.. Man bør ikke blande farger. Så enten så bruker jeg den røde eller så bruker jeg den blå.. Ellers så har jeg lakkert kassa med vanlig billakk og brukt et utklipt tattoo som front (med blå Lazer LED som bakgrunn hvis HD er aktiv) og også laget et gull symbol på den siden dere ikke ser.. I tillegg til håndtaket på toppen til eventuelle LAN's.. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Stilig.. Har et nesten likt kabinett som jeg kansje skal fikse på.. Eller så venter jeg til jeg får ny PC... Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 übertøft likte den der! Keep up the good work Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Jevligt godt jobba Det ble fint det. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Sa du at det va et Compaq kabinett? Klarer absolutt ikke å se det lengre, og det burde du ta som et sterkt kompliment. Veldig bra.. Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Compaq kabbisene er ofte ganske fine synd dei ikkje kan oppgr. Lenke til kommentar
CreeVal Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Compaq kabbisene er ofte ganske fine synd dei ikkje kan oppgr. Det går fint ann å oppgradere en Compaq,desverre er det slik at noen krever spesielle deler... Men det er også et litt mindre problem,da HP og Compaq slo seg sammen overtok HP alle slike database ting. Så hvis du lurer på hvilken maskinvare som skal inni ringer du bare HP Lenke til kommentar
Bateman26 Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Var hk et standard atxkort? Lenke til kommentar
TRB Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Det orginale hovedkortet var et standard noname atx kort (VIA Apollo Pro 133A med en Intel PIII 800MHz cpu). Har nå et Abit NF7-S hovedkort som jeg er kjempefornøyd med. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Er ikke det kabinettet litt trangt å jobbe i? Uansett: Dritfet modd! Hadde aldri klart å gjette at det var et Compaq-tower! Lenke til kommentar
snow69 Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Ja maskina di er bra den men snart kommer det bilde av min Cheiftecmaskin, da må du nok finne på noe bedre hehehe Har foresten sett maskina di på LAN hos Eagle, det skulle vi gjort igjen Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Det var så langt i fra de compaq kabinettene som jeg ser vær dag på jobben... Ser meget bra ut! Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 1.: Konge kabinett, stilig med det dørhåndtaket oppå 2.: Aner jeg en Compaq MV720 17" skjerm, av den type jeg har i forgrunnen der? Lenke til kommentar
TRB Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 Det er en 19" monitor type MV920. Her er et bilde av den andre siden på kassa. Gull Symbol Gleder meg til Snowman kommer med bilde av kassa si, den er veldig stilig. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 meget bra modifisering der ja. Liker ikke den formen på kabinettet, men den er jo bare slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå