ace_ventuora Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 kjenner noen nylig registrerte og de er ikke medlemmer, men validating. hva betyr det? Lenke til kommentar
PT Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Den er jeg ikke sikker på om jeg forstår. Vil du utdype litt nærmere? Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Den er jeg ikke sikker på om jeg forstår. Vil du utdype litt nærmere? søkte på brukernavnet til denne personen. da stod det ikke medlem.men validatin (eller noe) istedefor medlem. hun får heller ikke lagt inn svar på inlegg Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Altså "til godkjenning" på godt norsk. Nytt for meg. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Altså "til godkjenning" på godt norsk.Nytt for meg. takk Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Dersom du går i medlemsregisteret så ser du at de siste 125 ca er til godkjenning, og alle de har 0 poster. Jeg tror at systemet virker her slik at de har mottatt en mail til den mailadressen de har registrert med. Og i denne mailen så er det en link som de må kjøre for å godkjenne registreringen av brukerkontoen. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Dersom du går i medlemsregisteret så ser du at de siste 125 ca er til godkjenning, og alle de har 0 poster. Jeg tror at systemet virker her slik at de har mottatt en mail til den mailadressen de har registrert med. Og i denne mailen så er det en link som de må kjøre for å godkjenne registreringen av brukerkontoen. takker igjen Lenke til kommentar
EC Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Dersom du går i medlemsregisteret så ser du at de siste 125 ca er til godkjenning, og alle de har 0 poster. Jeg tror at systemet virker her slik at de har mottatt en mail til den mailadressen de har registrert med. Og i denne mailen så er det en link som de må kjøre for å godkjenne registreringen av brukerkontoen. Korrekt. De som det står "validating" bak/foran, har ennå ikke trykket på den linken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå