Vulkann Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 Hei. Skal gå til innkjøp av en data jeg skal bruke på hytta som kan lades med USB-C. Er en strømløs hytte hvor kun powerbank er tilgjengelig. Dataen skal brukes til Office programmer og internett surfing. Samt kunne brukes til å streame Netflix. Ikke de største kravene, men lading via USB-C er absolutt krav. Har en ellers bra Mac, men trenger en data til hytta. Har noen forslag? Ønsker ikke bruke mer enn 2-3k. Hvis ikke jeg må høyere i pris. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 Det blir enten Chromebook eller nettbrett med Android + tastatur/mus til den prisen. Lenke til kommentar
Vulkann Skrevet 7. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2020 Okai. For jeg har tenkt litt på denne: https://www.komplett.no/product/1136861/pc-nettbrett/pc-baerbar-laptop/chromebook/acer-chromebook-cb314-14-fhd-touch# Er den passende til mitt bruk? Uten å krasje mitt i noe viktig i word? Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 7. februar 2020 Del Skrevet 7. februar 2020 (endret) Må du ikke ha en Windows maskin for å kjøre MS Office på maskinen? På chromebook er det vel bare mobil apper (Google Play Apps) eller bruk av nettleser over nett. Endret 7. februar 2020 av Svein M Lenke til kommentar
Vulkann Skrevet 7. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2020 Dette lurer jeg også litt på. Hørt man kan laste ned office apper, men er veldig interessert i å gjøre om dette fungerer optimalt? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 7. februar 2020 Del Skrevet 7. februar 2020 Vulkann skrev (1 time siden): Dette lurer jeg også litt på. Hørt man kan laste ned office apper, men er veldig interessert i å gjøre om dette fungerer optimalt? https://support.office.com/nb-no/article/slik-kan-du-installere-og-kjøre-microsoft-office-på-en-chromebook-32f14a23-2c1a-4579-b973-d4b1d78561ad Du installerer MS Office for Android. Hvor optimalt det er aner jeg ikke. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 Svein M skrev (På 7.2.2020 den 12.36): Må du ikke ha en Windows maskin for å kjøre MS Office på maskinen? På chromebook er det vel bare mobil apper (Google Play Apps) eller bruk av nettleser over nett. Office er tilgjengelig på andre plattformer også. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. mars 2020 Del Skrevet 2. mars 2020 Android-appen for Microsoft office er tilgjengelig på chromebooks. Alternativ nummer 2 er Office365 i nettleser. Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 3. mars 2020 Del Skrevet 3. mars 2020 (endret) Du kan også installere linux programmer på Chromebooks, eksempelvis OpenOffice. Edit: https://www.computerworld.com/article/3314739/how-to-use-linux-apps-on-chrome-os.html Endret 3. mars 2020 av Omnithunder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå