Gå til innhold

Ta opp noe som spilles på skjermene i øyeblikket

eiriksen

Anbefalte innlegg

Skal ikke gå inn på detaljer her, men har et program som heter HyperCam. Det kan jeg buke til å ta å "filme" det som er på skjermen i øyeblikket. Du kan velge hvilket området av skjermen, men denne tar ikke opp lyd. Finnes det noe program som kan ta opp det som er på skjermen som en film med lyd og bilde. Samme som et screenshot, men bare som film med lyd og bilde.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal ikke gå inn på detaljer her, men har et program som heter HyperCam. Det kan jeg buke til å ta å "filme" det som er på skjermen i øyeblikket. Du kan velge hvilket området av skjermen, men denne tar ikke opp lyd. Finnes det noe program som kan ta opp det som er på skjermen som en film med lyd og bilde. Samme som et screenshot, men bare som film med lyd og bilde.

Er ikke sikker på om jeg er helt med her. Film av skjermen..? Hva skal

det være godt for liksom? :green:

Lenke til kommentar
Når man ser f.eks en video fra et nytt spill så ser man spillet igang + du hører lyden fra spillet. Produsentene står ikke foran skjermen med et kamera, men de bruker et program. Selv om de ikke er gratis så sleng dem opp.

Du kan bruke FRAPS til å "ta opp" spill (både lyd og bilde!)

Lenke til kommentar

Microsoft har en som heter Windows Media Encoder, men den er litt treg og sånt, og har mye problemer med framerate, og er laget for direkte stream til en Microsoft-server. Noe annet kommer jeg ikke på i øyeblikket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...