eiriksen Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Skal ikke gå inn på detaljer her, men har et program som heter HyperCam. Det kan jeg buke til å ta å "filme" det som er på skjermen i øyeblikket. Du kan velge hvilket området av skjermen, men denne tar ikke opp lyd. Finnes det noe program som kan ta opp det som er på skjermen som en film med lyd og bilde. Samme som et screenshot, men bare som film med lyd og bilde. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 ikke det jeg vet, men så er ike jeg så oppdatert eller da Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Skal ikke gå inn på detaljer her, men har et program som heter HyperCam. Det kan jeg buke til å ta å "filme" det som er på skjermen i øyeblikket. Du kan velge hvilket området av skjermen, men denne tar ikke opp lyd. Finnes det noe program som kan ta opp det som er på skjermen som en film med lyd og bilde. Samme som et screenshot, men bare som film med lyd og bilde. Er ikke sikker på om jeg er helt med her. Film av skjermen..? Hva skal det være godt for liksom? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Blir som en videospiller liksom... Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Når man ser f.eks en video fra et nytt spill så ser man spillet igang + du hører lyden fra spillet. Produsentene står ikke foran skjermen med et kamera, men de bruker et program. Selv om de ikke er gratis så sleng dem opp. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Når man ser f.eks en video fra et nytt spill så ser man spillet igang + du hører lyden fra spillet. Produsentene står ikke foran skjermen med et kamera, men de bruker et program. Selv om de ikke er gratis så sleng dem opp. Du kan bruke FRAPS til å "ta opp" spill (både lyd og bilde!) Lenke til kommentar
div_ Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 grabclipsave kan ta opp med lyd.. http://gcs.boumchalak.net Lenke til kommentar
WEXP Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Microsoft har en som heter Windows Media Encoder, men den er litt treg og sånt, og har mye problemer med framerate, og er laget for direkte stream til en Microsoft-server. Noe annet kommer jeg ikke på i øyeblikket. Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 FRAPS var et godt forslag hvis du ikke vil ha quality. søk på download.com etter "Screen Recorder" eller noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå