EirikGulliksen98 Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 Sliter veldig med denne. Noen som kan løse den for meg? ??? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 Last ned en app som heter Microsoft Math. Med den appen kan du scanne et matematisk problem så løser det problemet for deg. Jeg prøvde å scanne lignigningen din men den klarte ikke lese 4-tallet, antageligvis på grunn av rutenettet men du kan jo prøve selv. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 (endret) På grunn av absoluttverditegnet må du splitte opp integralet. Hvor må du dele det opp og hva må du gjøre med den ene delen? Ellers kan det være lurt å illustrere funksjonen, så ser du kanskje hva som skjer. Forresten har vi en egen matteassistansetråd, det er ikke nødvendig å lage en egen tråd. Endret 6. februar 2020 av the_last_nick_left La til det om Matteassistansetråden Lenke til kommentar
EirikGulliksen98 Skrevet 6. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2020 Hmm, er en oppgave uten hjelpemidler. Veldig usikker . Kan du vise? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 Ikke ennå.. Har du skissert funksjonen? Lenke til kommentar
EirikGulliksen98 Skrevet 6. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2020 Oppgaven skal løses uten kalkulator Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 (endret) Jeg har da ikke sagt noe om kalkulator? Skissér grafen med papir og blyant. Endret 6. februar 2020 av the_last_nick_left Trykkleif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå