akelbo Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 Nytt beite for Rod Fergusson. Gears of War-sjefen går til Blizzard for å lage Diablo Lenke til kommentar
Iki Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 Uff... Vil ikke ha cover mechanics i Diablo. 2 Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 De vurderer jo dogde mechanics... Bare tiden vil vise om Blizzard er i stand til å produsere et bra spill. De rusher det vel nå så det blir vel som det blir.... Lenke til kommentar
Avean Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 Syns vi har fått vår dose med isometriske slashers. Jeg vil se Diablo serien ta samme steget som God of War gjorde. Fullverdig 3D, avansert kampsystem, alt i sanntid og store åpne verdener som er 100x mer skumler enn Dark Souls. 1 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 3 minutes ago, Avean said: Syns vi har fått vår dose med isometriske slashers. Jeg vil se Diablo serien ta samme steget som God of War gjorde. Fullverdig 3D, avansert kampsystem, alt i sanntid og store åpne verdener som er 100x mer skumler enn Dark Souls. Det krever innovasjon, kompetanse og penger. Dette er Blizzard vi snakker om, drøm videre. 3 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 Det var vell dette de prøvde seg på, men ikke fikk til med Diablo 4. Mener på det het project Hades, finnes litt info om det. Lenke til kommentar
Spooh Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 Ikke særlig stor tro på Blizzard etter deres påfunn de siste årene. Classic wow er vel en ok launch, men ellers har det vært nedtur etter nedtur de siste årene, og bare de siste 6mnd har de jo rota seg bort i fiasko etterfulgt av fiasko. Èn ting er i alle fall sikkert, nå begynner folk å skjønne at forhåndsbestilling ikke er så lurt. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 Nye exp av wow ser nå bedre ut enn det har gjort siden første exp. Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 3 hours ago, GnilreG said: Nye exp av wow ser nå bedre ut enn det har gjort siden første exp. Vent til det kommer.. Blizzard har for vane å love mer enn de gidder å holde.. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 Vil bare ha Diablo 2 og fortsatte oppgraderinger og finpussing. Ingenting annet. Guild wars kom nærme i form av noe nyskapende. De -kunne- vurdert noe sånt, hvis de kunne klart å lage skikkelig kvalitet som matcher D2. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 7. februar 2020 Del Skrevet 7. februar 2020 Ja jeg er dritt lei av isometriske spill er enig få det som God Of War eller lignende, Diablo 1 og 2 var bra men begynte å bli lei av isometrisk etter det så kom Diablo 3 som jeg ikke gadd å spille ferdig, så kommer nr 4 i samme duren blir det ikke noe kjøp! Lenke til kommentar
barezell Skrevet 7. februar 2020 Del Skrevet 7. februar 2020 smaken er som baken. Jeg vil ha det isometrisk. Det er diablo. Om det skal lage en dark souls klone så er det greit, men da kan de lage noe nytt. evt en spin off om de vil melke diablo navnet. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. februar 2020 Del Skrevet 7. februar 2020 Det er vel 3 store isometriske hack&slash RPG serier der ute, samt noen mindre spill, ofte av ymse kvalitet. Sammenlign det med andre type spill det finnes en million versjoner av så vil jeg ikke si at markedet er mettet med slike spill. Lenke til kommentar
BizzyX78 Skrevet 7. februar 2020 Del Skrevet 7. februar 2020 ----- +barezell ----- - Jeg hadde faktisk tenkt å si det samme. Så jeg kunne ikke ha vært mer enig. ----- Det er med "Isometrisk" som med "Manga" og "Anime". Det er en kunstform som svært mange liker, men ikke alle liker alt av kunst som er basert på disse kunstformene. ----- Hoved spillene i "Diablo"-serien har siden den offisielle lanseringen av "Diablo Nr.1." vært basert på "Isometrisk". Akkurat som hoved spillene i "The Elder Scrolls"-serien var i bunn og grunn like i så måte. ----- Det har dog blitt lansert som du sier spin-offs basert på lore fra "TES"-universet. Spillet "Redguard" var f.eks. et "Adventure"-spill. Et ganske underholdene spill i så måte, men hoved spillene i serien som er basert på "RPG" er det som jeg liker aller best. ----- "Diablo"-universet på sin side har på lik linje som med bl.a. "WarCraft"-universet sluppet bøker basert på lore fra universet sitt. Noe som har gjort at det er enda lettere å leve seg inn i verdenen når man setter seg ned for å spille disse spillene. ----- Så spin-offs hadde kanskje ikke vært så dumt i spill-form for "Diablo"-universet. Men bare så lenge det ikke går på bekostning av hoved spillene i så måte. ----- De orginale planene for "Diablo Nr.4." var å bringe det tilbake til sine grufulle, mørke og dystre røtter. Noe jeg virkelig håper at dem holder seg tro til. ----- Da siden "Diablo Nr.3." i mine øyne minnet mer om filmen "Fantasia" fra Disney enn Diablo. ----- Men det er som du sier, en smaksak. ----- 1 Lenke til kommentar
BizzyX78 Skrevet 7. februar 2020 Del Skrevet 7. februar 2020 (endret) ----- +Tåka ----- - Om det går etter samme oppskrift som med "Diablo Nr.3." så er jeg 100% enig. Lore-biten var grei nok, men looks and feel(s), not so much. ----- Hele fundamentet til "Diablo"-universet var/er "Heaven vs Hell". Som resulterte i "Helvete på jord". Men det føltes ikke slik i "Diablo Nr.3." ----- Det føles til tider litt hektisk, men det er alt... I motsetning til "Diablo Nr.1." og "Diablo Nr.2.". Der først nevnte hadde best grunnleggende atmosfære. Dog sist nevntes "cinematic"-fordelte hendelsesforløp satte sitt preg på handlingen. At det du gjor/måtte gjøre hadde preg av at det virkelig betydde noe og at det sto om tid. Akkurat som i den generelle atmosfæren til og interaksjonene med NPC'ene gave samme grunnleggende inntrykk i "Diablo Nr.1." ----- Et merkbart ankepunkt ved "Diablo Nr.1." var/er at det i stor grad lidde/lider av "Paint by Numbers"-syndrom, mye på samme måte som i spillet "The 7th Guest". Som tilsier at man må gjøre ting i en spesiell rekkefølge for at handlingsforløpet skal gi mening. ----- Endret 11. februar 2020 av BizzyX78 1 Lenke til kommentar
Kezha Skrevet 8. februar 2020 Del Skrevet 8. februar 2020 Se på legion, se på shadowlands. Ctrl a Ctrl c Ctrl v For ikke minst å nevte at wow serverene har jo daglige lag scenarios og sliter med å holde seg drivende med bare en patch som launcha lol. Og pvp bgs er jo 100% umulig. Serverene sliter når 30 man møtes på samme plass, da er det insta 3 sek delay på skills... Char customization er det eneste jeg gleder meg til i shadowlands for jeg er ganske sikker på at resten blir fløpp Lenke til kommentar
Peteguy Skrevet 8. februar 2020 Del Skrevet 8. februar 2020 Isometrisk, himmel vs helvette, så mørkt som mulig og ikke noe online utover 4 player story mode er mine preferanser. 1 Lenke til kommentar
BizzyX78 Skrevet 8. februar 2020 Del Skrevet 8. februar 2020 (endret) ----- +Peteguy ----- - Enig... Personlig så liker jeg enten "Single-Player" eller alternativt "LAN". ----- "Co-Op" høres digg ut, men i motsettning til bare 4 så bør maks antallet players være lik maks antall classes. ----- Kommer "Diablo Nr.4." med 6 eller 8 typer basis-karakterer så er det som bør være maks. Man kommer nok ikke unna "WAN", så da gjelder samme maks også der. ----- Endret 11. februar 2020 av BizzyX78 1 Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 9. februar 2020 Del Skrevet 9. februar 2020 Hell no... ikke ødelegge et klassisk slasher spill med no 3d nei... får dere holde dere til darksouls eller hva søren.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå