autismekvinnen Skrevet 6. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2020 (endret) så bra det ikke er virus. Endret 6. februar 2020 av autismekvinnen Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 Hvordan fikk du fram dette? Hvilken app? Lenke til kommentar
autismekvinnen Skrevet 6. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2020 mobile999 skrev (3 minutter siden): Hvordan fikk du fram dette? Hvilken app? Det er i blokada appen for android jeg fikk dette fram, i appens vertslogg. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 Kan du reprodusere fenomenet og finne ut hva som er i bruk når dette skjer, evt. er telefonen ikke i bruk? Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 Skaff deg anti-virus og kjør ein sjekk, det der ser ut som noko jævla tvilsomme saker. Lenke til kommentar
autismekvinnen Skrevet 6. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2020 mobile999 skrev (14 minutter siden): Kan du reprodusere fenomenet og finne ut hva som er i bruk når dette skjer, evt. er telefonen ikke i bruk? Det kommer på alle typer nettsider så jeg kan ikke reprodusere det. Når det er mange nok sånne "fjcgjjcgj" aktige i loggen uten at jeg blokkerer dem, så kan det komme annonser i apper og på nettsoder om lån og lånetilbud. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 Disse random vertsnavnene kommer visst fra Chrome og er en funksjon for å detektere DNS-hijacking. Disse skal altså ikke ha noe med at det dukker opp annonser. Du kan lese om fenomenet på følgende nettside og på den stackexchange linken du finner der: https://support.blokada.org/hc/en-us/articles/360011120160-What-are-the-random-hostnames-in-Host-Log- 1 Lenke til kommentar
autismekvinnen Skrevet 6. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2020 mobile999 skrev (12 minutter siden): Disse random vertsnavnene kommer visst fra Chrome og er en funksjon for å detektere DNS-hijacking. Disse skal altså ikke ha noe med at det dukker opp annonser. Du kan lese om fenomenet på følgende nettside og på den stackexchange linken du finner der: https://support.blokada.org/hc/en-us/articles/360011120160-What-are-the-random-hostnames-in-Host-Log- Tusen takk for infoen. Nå skal jeg inn på blokada å avblokkere de randomene., siden jeg trodde det var hijack domener. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 Når det er sagt er virus-søk framleis å anbefale. 1 Lenke til kommentar
autismekvinnen Skrevet 6. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2020 (endret) Drunkenvalley skrev (1 minutt siden): Når det er sagt er virus-søk framleis å anbefale. Jeg har søkt med sån virus app. Den fant ikke noe virus. Endret 6. februar 2020 av autismekvinnen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå