crapgame Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Skal ha meg et nytt spill, men vet ikke hvem det står mellom: - Lord Of The Rings - War Of The Ring - Prince of Persia - The Sands of Time - Ringenes Herre - Atter En Konge Har dere noe ide hvem jeg bør kjøpe og hvem er best? Takke for alle svar Lenke til kommentar
tull91 Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Jeg ville gått for Prince of Persia uten å ha prøvd noen av de....skal visstnok være veldig bra og intuitivt (sp?) Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 atter en kong. hørt det er best Lenke til kommentar
OleP Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 atter en kong. hørt det er best enig med deg:) Atter en konge er rett og slett konge Har det selv Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) Personelig vil jeg ikke ha noen av de spillene. Men om jeg måtte, så hadde jeg gått for "Prince of Persia - The Sands of Time" (til tross for at jeg er en LotR fan) Endret 29. desember 2003 av SirGalrim Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Personelig vil jeg ikke ha noen av de spillene. Men om jeg måtte, så hadde jeg gått for "Prince of Persia - The Sands of Time" (til tross for at jeg er en LotR fan) Ville ikke gått for War of the ring eller retur of the king, men PoP* er akseptabelt! *Prince of persia Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 atter en kong. hørt det er best enig med deg:) Atter en konge er rett og slett konge Har det selv er ikke så dum du Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Prince of Persia kanskje? Er jo litt annerledes enn alle de andre spillene, i et annet miljø og alt det derre der *trøtt* Lenke til kommentar
Term Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Ville også gått for atter en konge. Synes det ser rått ut. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 seriøst, ShiftY: on topic, KOTOR stod vel ikke på den lista, og hvis du absolutt må nevne det, kom med en god grunn.... War of The Ring: Strategispill, minner mistenkelig om warcraft3. Har såvidt prøvd demoen... Liker du Warcraft, liker du dette... Prince of Persia: Skal visst være veldig bra, men jeg har desverre ikke prøvd det selv ennå ROTK: God gammaldags hack'n slash. Artig coop modus, anbefaler å bruke gamepad Runda det i går, og er stort sett fornøyd med spillet Lenke til kommentar
Krims Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 jeg er enig med de som sier at du bør kjøpe atter en konge det er dritbra!!!!! Lenke til kommentar
kpe Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Prince of Persia det rule!!!!! Lenke til kommentar
Mith Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 War of the ring er ett greit spill. Return of the king er et dårlig spill. Prince of persia er et greit spill. War of the ring er Strategi. Return of the king er Hack & slash Prince of persia er Action Adventure/plattform, med råere slåsskamper en i Indyana Jones. Hvilket spill du velger kommer litt ann på deg , men ville ikke anbefalt Return of the king... forde det er for konsoll lignene. Det bærer preg av en konsoll konvertering. Men for all del...... "Try before you by" Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Jeg ville gått for Prince of Persia uten å ha prøvd noen av de....skal visstnok være veldig bra og intuitivt (sp?) jepp det har jeg også fått intrykk av Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Har ikke prøvd noen av spilla, men Prince of Persia har fått masse gode kritikker. Dessuten følger det originale Prince of Persia med. Det har jeg prøvd, og det er dritbra. Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Ingen. Kjøp KOTOR. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Tror jeg ville gått får POP Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 wow, jeg angrer skikkelig Melfacion, sorry ass :x Lenke til kommentar
andreas100 Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Jeg ville hvertfall ikke kjøpt meg lotr war of the rings hvis du ikke liker war craft etc. For meg var spillet en gedigen skuffelse... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå