kaaasen Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Vel... topic sier det meste. Har foretatt en opprensking på systemet her, hvor mye av den dyre og/eller standardiserte programvaren har gått på hodet og ræva ut. WinZip og WinRAR f.eks har blitt erstattet av Iceows, MS Outlook har blitt byttet ut med Eudora, IE er selvfølgelig byttet ut med Opera (har brukt Opera lenge nå). Men tilbake til topic; finnes det en fullgod MSN Messenger erstatter, eller er MSN det beste som er? Finnes det noen kopier som er bedre enn originalen? Er fullstendig klar over MSN Plus, men det er jeg ikke noe glad i. Bør være på norsk, slik at hele systemet snakker et språk, men det går fint med engelsk også. Er mest for nysgjerrighetens skyld dette, for det er morsomt å vise de store at de små duger Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) ingenting kan erstatte msn. hørt rykter om at det skal bort etter oktober , det er slags piss??? dårlig nytt Endret 28. desember 2003 av ace_ventuora Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 ingenting kan erstatte msn. hørt rykter om at det skal bort etter oktober , det er slags piss??? dårlig nytt Det er den interaktive chatten på msn.no som vil gå bort, ikke messenger. Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) Jeg bruker bare trillian selv ... www.trillian.cc .. hvis du ikke har testa det anbefaler jeg at du gir det en sjanse Endret 28. desember 2003 av Tosh Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 ingenting kan erstatte msn. hørt rykter om at det skal bort etter oktober , det er slags piss??? dårlig nytt Det er den interaktive chatten på msn.no som vil gå bort, ikke messenger. bra det da. er litt dumm jeg skjønner du Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) Okay, da er Trillian lastet ned, så jeg skal holde på litt med config'in på det, men er det virkelig ingen andre gode erstattere? og en ting til: finnes det ingen norsk versjon av Trillian? Æ, Ø og Å blir byttet ut med fucka tegn i brukernavn og sånn Endret 28. desember 2003 av Mr. Crunch Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Har brukt litt noe som heter ICQ lite Kan også overføre større filer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå