Harald Brombach (digi.no) Skrevet 5. februar 2020 Del Skrevet 5. februar 2020 Fungerer ikke Windows-søket ditt i dag? Det skyldes trolig Bing 1 Lenke til kommentar
NoobMaster Skrevet 5. februar 2020 Del Skrevet 5. februar 2020 Fy flate, jeg klarte jo selvfølgelig å fabrikkinstallere laptopen min i dag, og dillet i timevis med å fikse dette problemet. 1 Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 5. februar 2020 Del Skrevet 5. februar 2020 (endret) Hadde dette problemet med samtlige pc'r på jobb. Klarte heldigvis å fikse det nokså fort. Man trenger ikke å restarte pc'n etter å ha gjort endringer i regedit. Det er nok med å avslutte explorer.exe og starte den opp igjennom Task Manager -> File-> Create Task og så skrive explorer.exe Endret 5. februar 2020 av Heradon Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 Også Bing da gitt... Detta kan jo kun fyre opp under Microsoft-haterne. -Og jeg forstår dem godt. ? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987132984 Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 Jeg er en rolig person, men Bing gjør meg faktisk sint. Alvorlig sint. Det er en drittjeneste både i innhold og utforming som M$ prakker på deg i enhver anledning. Til og med standard søkemotor i Chrome ble endret til Bing her nylig. Lenke til kommentar
NBT Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 Jeg måte kjøre et ps script fra ms for og får det fiksa Lenke til kommentar
NBT Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 https://support.microsoft.com/en-us/help/4520146/fix-problems-in-windows-search her er linken fra microsoft support for om hvordan man resette windows search vis det ikke fikser ser selv eller etter restart osv som hos meg. 1 Lenke til kommentar
FB.4229871316 Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 slet med dette på jobb i dag ja. Godt å høre det ikke var feil på min side. Lenke til kommentar
FB.4229871316 Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 Et PowerShell script fra Miscrosoft? Et PhotoShop script fra Multippel sklerose? Lenke til kommentar
ThomasRy Skrevet 7. februar 2020 Del Skrevet 7. februar 2020 Her fyrte jeg opp tasmgr->Avsluttet "Søk" prosessen. Den startet opp igjen automatisk og søk fungerte igjen! Lenke til kommentar
Bjørn Bratz Skrevet 10. februar 2020 Del Skrevet 10. februar 2020 taskmgr ett "k" betyder så mycket, mycket mer än du tror... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå