MultiGamerClub Skrevet 5. februar 2020 Del Skrevet 5. februar 2020 Har sikkert meldt meg på noe liste når jeg skrev meg opp til downtown sin medlems liste eller noe. Noen som vet hvordan jeg stopper denne drittspammen? Fikk ei melding fra musti at de åpner nå men har aldri vært borti den sjappa før meldinga.. Kan ikke blokkere avsenderen heller. Vil ikke ha noe dritt sjappe sende meg uønskede meldinger. Noen tips? Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 5. februar 2020 Del Skrevet 5. februar 2020 Avsender av slike mail skal alltid ha en funksjon nederst i mailen der man kan velge å endre sine innstillinger på hva man vil få info om. Har du sjekket det? Eventuelt får du ta kontakt med dem via nettsiden de har eller telefon. Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 5. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2020 Fikk det på melding på telefonen, var ingen avsender. Bare søkte opp selskapet og fikk svar at de bommet på et tall, fair enuff. Fikk kjapt svar og de blokkerte nummeret mitt så jrg ikke får reklame lenger, gikk mye fortere enn jeg trodde, gikk svar innen få minutter fra selskapets support. Løste seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå