Gå til innhold

http://home.no.net/kpe13/

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pen kildekode :thumbup: Tok meg bare noen få sekunder å finne imagemap og feilene i den :)

Hver gang du åpner et element, la det være a, img, div eller area, så SKAL det lukkes igjen. Det har ikke du gjort med area taggene dine :(

<area shape="rect" coords="10,20,49,33" href="index.php?side=index" alt="Index">
<area shape="rect" coords="11,42,39,57" href="index.php?side=meg" alt="Om Meg">
<area shape="rect" coords="11,63,49,76" href="index.php?side=siden" alt="Om Siden">
<area shape="rect" coords="11,85,55,101" href="index.php?side=hobby" alt="Hobby">
<area shape="rect" coords="11,106,87,119" href="index.php?side=partner" alt="Bli Partner?">
<area shape="rect" coords="10,128,54,114" href="index.php?side=linker alt="Linker>

Ser du feilen nå som det er code highlighting?

La meg hjelpe deg:

Først dette med å lukke area taggene dine (det er ikke den avgjørende feilen her, men den er grov)

Så ser du på siste linje. Legg emrke til at du glemmer å lukke teksestrengen som er selve URL-en. Det regner jeg med at føkker opp mesteparten av area-elementet ditt ;)

Jeg er heller ikke spesielt glad for at du bruker kartet før det er laget, rent logisk sett. Det ser ikke ut som om det gjør så mye rent praktisk, men lag map elementet før du bruker det neste gang. Det er bare sånn det skal være :p

Lenke til kommentar
Kan dere ikke gi litt kritikk med det samme?

- Alt for stor font innholdsramma

- Menyen ser phukka ut i IE. (om det ikke er meningen med skille i kantlinjene dah..)

- Hlyresiden fyller seg ikke ut. (topp/ bunn)

- ©-greiene i bunnen er jo større enn headeren. :wow:

- Selve designet er elendig (sorry...) men oppsettet er greit.

- Få deg en skikkelig header.

Resten er vel obvious... :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...