Sir Zu Zwat Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Det gjelder denne siden, jeg har sånn Linkmap greier for å få linker i bildet (menyen). Er det noe maks for hvor mange linker du kan ha i eit bildet? Det er bare fem av seks som blir linker! Linkside-linken funker ikke, hva er problemet? Mvh. Ole Martin Pettersen Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Pen kildekode Tok meg bare noen få sekunder å finne imagemap og feilene i den Hver gang du åpner et element, la det være a, img, div eller area, så SKAL det lukkes igjen. Det har ikke du gjort med area taggene dine <area shape="rect" coords="10,20,49,33" href="index.php?side=index" alt="Index"> <area shape="rect" coords="11,42,39,57" href="index.php?side=meg" alt="Om Meg"> <area shape="rect" coords="11,63,49,76" href="index.php?side=siden" alt="Om Siden"> <area shape="rect" coords="11,85,55,101" href="index.php?side=hobby" alt="Hobby"> <area shape="rect" coords="11,106,87,119" href="index.php?side=partner" alt="Bli Partner?"> <area shape="rect" coords="10,128,54,114" href="index.php?side=linker alt="Linker> Ser du feilen nå som det er code highlighting? La meg hjelpe deg: Først dette med å lukke area taggene dine (det er ikke den avgjørende feilen her, men den er grov) Så ser du på siste linje. Legg emrke til at du glemmer å lukke teksestrengen som er selve URL-en. Det regner jeg med at føkker opp mesteparten av area-elementet ditt Jeg er heller ikke spesielt glad for at du bruker kartet før det er laget, rent logisk sett. Det ser ikke ut som om det gjør så mye rent praktisk, men lag map elementet før du bruker det neste gang. Det er bare sånn det skal være Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Trenger hjelp til en ting til! Skal ha sånn MouseOver...Når du tar musa over eit bildet så skifter bildet. Hvordan gjør eg det? Mvh. Ole Martin Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Trenger hjelp til en ting til!Skal ha sånn MouseOver...Når du tar musa over eit bildet så skifter bildet. Hvordan gjør eg det? Mvh. Ole Martin også der er enden the man, han har laget en guide og her er link rollover Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Har nå lagt sånn mouseover, men hvorfor funker de ikke? Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 For øyeblikket virker ingenting på siden din... Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) Rolloveren og resten av siden funker fint her... EDIT: Arve har et poeng under her... Endret 29. desember 2003 av PT Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Du har ikkje tenkt på å bytte ut f eks menyen med tekst, istede for bilder vel? Liker ikkje sider utelukkande bygd opp av bilder... Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Syns det blir best slik det er nå jeg....... Kan dere ikke gi litt kritikk med det samme? Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 må nok skuffe og si jeg er enig med arve87 der... ihvertfall på det med å få tekst på menyen.. og.. sette ned opacity'en og kanskje størrelsen på skyggen? så det blir litt lettere å lese?? bare noen forslag.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Kan dere ikke gi litt kritikk med det samme? - Alt for stor font innholdsramma - Menyen ser phukka ut i IE. (om det ikke er meningen med skille i kantlinjene dah..) - Hlyresiden fyller seg ikke ut. (topp/ bunn) - ©-greiene i bunnen er jo større enn headeren. - Selve designet er elendig (sorry...) men oppsettet er greit. - Få deg en skikkelig header. Resten er vel obvious... Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Designet er ikke viktig for min bror på 12 år, han synes det er greit han... Men du PoleCat...Kunne du ha hjulpet meg med å få den til å fungere i IE? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå