-kga- Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Jeg har akurat satarta å spille Gothic 2, og jeg har tenkt til å starte å jobbe som Hunter i starten av spillet. Jeg sliter da med en ting, og det er å få blessings av Gudenne slik at han mømbelsnekker masternen godtar det. Jeg har fått blessings ab den ene Guden inne i byen. Den guden som oldre likevekt mellom den onde og den gode. Jeg må ha blessing av den gode, men det får jeg ikke til, hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) Det går en prest av Inos (den "gode" guden) på markedet ved den østre byporten (_ikke_ den som leder til Xardas). Han bless'er deg gjerne mot litt gull.... Lykke til! Ghotic 2 hersker bare man kommer litt inn i det! Endret 29. desember 2003 av SirGalrim Lenke til kommentar
Asmodeus* Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 ja...han sa det..... Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 Trenger lit mer hjelp jeg: Er på kapitel 3 nå. Det er en mindre quest. Jeg er på oppdrag av mercenarys for å få dommern i byen til å vise noen av sine dørlige sider til meg, slik at mercenary Lee kan gi han dårlig rykte. Jeg gjør nå et lite oppdrag fra dommern, det er at jeg skal drepe noen fange rømlinger. De skal være i fkella mot Xandras et sted. Jeg finner dem ikke. Jeg har drept hele to tyve bander rundt der. Ene i fjellet der du nesten blir lurt opp i starten, og andre nærmere den store båten til paladinenne. Men hvor er de rette folka? Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Det vet jeg ikke siden jeg ikke har spilt mercenary. Men søk/spør på dette forumet; http://www.rpgdot.com/phpBB2/viewforum.php?f=44 Der finner/får du nok svar. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Trenger lit mer hjelp jeg: Er på kapitel 3 nå. Det er en mindre quest. Jeg er på oppdrag av mercenarys for å få dommern i byen til å vise noen av sine dørlige sider til meg, slik at mercenary Lee kan gi han dårlig rykte. Jeg gjør nå et lite oppdrag fra dommern, det er at jeg skal drepe noen fange rømlinger. De skal være i fkella mot Xandras et sted. Jeg finner dem ikke. Jeg har drept hele to tyve bander rundt der. Ene i fjellet der du nesten blir lurt opp i starten, og andre nærmere den store båten til paladinenne. Men hvor er de rette folka? Tror det var de i nærheten av paladinskipet du måtte drepe. Inn forbi der han Orc'en sto i begynnelse. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 Trenger lit mer hjelp jeg: Er på kapitel 3 nå. Det er en mindre quest. Jeg er på oppdrag av mercenarys for å få dommern i byen til å vise noen av sine dørlige sider til meg, slik at mercenary Lee kan gi han dårlig rykte. Jeg gjør nå et lite oppdrag fra dommern, det er at jeg skal drepe noen fange rømlinger. De skal være i fkella mot Xandras et sted. Jeg finner dem ikke. Jeg har drept hele to tyve bander rundt der. Ene i fjellet der du nesten blir lurt opp i starten, og andre nærmere den store båten til paladinenne. Men hvor er de rette folka? Tror det var de i nærheten av paladinskipet du måtte drepe. Inn forbi der han Orc'en sto i begynnelse. Var der, men var ikke de riktige. Jeg fant han til slutt da. Jeg hadde git opp den questen og dro til bake til Lee på the landowner farm. Tokk sån teleport, han fyren jeg skulle ha tak i var på farmen, så tilfeldigvis navnet hans når jeg skulle inn til Lee. Opplysningene jeg fikk om vor han muligens oppholt seg var helt feil med andre ord. Nå kan jeg området mot tårnet til xandras nesten like bra som min egen baklomme. Skal på drage jakt snart, fant ut at jeg skulle levle lit føre jeg fortsatte drage jakta. Sleit mot grupper av orcer og dragonsnappere og slikt. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) En ting til. Hvem level var dere når dere dro inn for å hunte drager i kapitel 4? Jeg er vel 15 eller 16... er det høyt nokk? Face to face så klarer jeg ikke ta skjeletter eller orc elite folk. De dreper meg, men siden jeg er armbrøst skyter så går det fett å lure dem slik ar dem flyr konstant inn i en vegg under meg å slikt og de ikke klare å nå meg. Shadowbeest og warger er lette nå da, og vanlige orcer går sån greit nokk om de eikke er for mange, og om de ikke kommer for nær for fort. Endret 1. januar 2004 av Lord-KGA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå