RuneTh666 Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 Jeg har ett jobbkort og ett privatkort i telefonen min (Galaxy S10). Er det noen måte å slå av jobbnr f.eks 1700 - 0700 på hverdager og hele helgen? Jeg bruker Tasker og der fant jeg en oppskrift på hvordan kunne gjøre men jeg fikk det ikke til å funke selv om jeg fulgte det steg for steg Lenke til kommentar
RuneTh666 Skrevet 4. januar 2023 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2023 Jeg prøver å puste liv i dette emnet igjen. Aner ikke om jeg har funnet tilbake til den kontoen jeg hadde når jeg skrev innlegget i 2020 men jeg tror og håper det 🙂 Jeg bruker fremdeles Tasker og Samsung men har S22 i steden for S10 som jeg hadde tilbake i 20 Lenke til kommentar
testus Skrevet 7. januar 2023 Del Skrevet 7. januar 2023 Kjell Olaf Winther skrev (3 timer siden): Bruk E-sim. Forklar. Kan det slåes av automatisk eller av på annen måte enn vanlig simkort? Lenke til kommentar
Kjell Olaf Winther Skrevet 7. januar 2023 Del Skrevet 7. januar 2023 1 hour ago, testus said: Forklar. Kan det slåes av automatisk eller av på annen måte enn vanlig simkort? Ja, det styres i menyen. Jeg har bare en E-sim i min iPhone, dom har kapasitet for 8, hvorav to kan være aktivert samtidig. Snakk med Telenor eller Apple. Men regner med at nyere Samsung også kan gjøre dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 9. januar 2023 Del Skrevet 9. januar 2023 RuneTh666 skrev (På 4.2.2020 den 22.10): Er det noen måte å slå av jobbnr f.eks 1700 - 0700 på hverdager og hele helgen? Har ikke mobilen støtte for dette, uten ekstra apper? Jeg har kun ett simkort i min Motorola, men den har mulighet i menyen for å styre når det enkelte simkortet skal brukes hvis man har to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå