Turboneger Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Hei, har problemer med å få vekk den irriterende 60hz-kappa i win2k - CS nekter å kjøre over 60 fps, til tross for at jeg har fortalt skjermkortdriverne at den skal kjøre skjermen i 85hz (skjermen er til og med enig i at den kjører 85hz), men fpsen går ikke over 60. Har Kyro 2, så Nvidia-fixen vil neppe funke. Er desp. Help please. Har forresten også skrudd av vsync, da ramla fpsen ned til mellom 30-60 i motsetning til en stabil 60 og nekta fremd tydeligvis å gå over 60. Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 har du husket å bruke kommandoen fps_max i cs? Skriv fps_max 100 i console Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 hva med disable antistrophick filthering Lenke til kommentar
aschj Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 V-sync av og fps_max 399 i CS-console burde funke. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 hrm, tror ikke dere helt skjønner problemet. i XP er standard refreshrate i spill 60hz. nvidia refresh rate fix ordner dette, men bare for de som har nvidia-kort.. Lenke til kommentar
Ash Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Quote: On 2002-03-06 03:04, psilocybe skrev:hrm, tror ikke dere helt skjønner problemet. i XP er standard refreshrate i spill 60hz. nvidia refresh rate fix ordner dette, men bare for de som har nvidia-kort.. Hvis skjermen hans oppgir at den kjører 85Hz refresh så har han kommet rundt det problemet. V-sync skal ikke begrense fps til 60 når skjermen kjører på 85Hz. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Quote: On 2002-03-06 09:11, Ash skrev:Hvis skjermen hans oppgir at den kjører 85Hz refresh så har han kommet rundt det problemet. V-sync skal ikke begrense fps til 60 når skjermen kjører på 85Hz. har ingenting med vsync å gjøre. 60hz cap (i spill) er det børti folk som har problemer med under winXP og win2k. Lenke til kommentar
Turboneger Skrevet 6. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2002 Har jeg virkelig kommet med en problemstilling ingen her klarer å svare på? I så tilfelle vil jeg gjerne gratulere meg selv. :smile: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 vel, hrm, jeg kan jo si 'bytt tilbake til win98se/installer 98se på en egen partisjon/kjøp nvidia-kort som alle andre', så er egentlig problemet løst.. :smile: Lenke til kommentar
Turboneger Skrevet 7. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2002 Å kjøpe Nvidia for meg blir akkurat det samme som å kjøpe Pentium for to år siden - ufarlig, kjedelig og da støtte eg en som ikke treng støtte. :smile: Akk ja. Klarer vel meg med 60 fps :wink: Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Jeg har samme kort som deg! Har du lasta ned de siste driverne? http://www.powervr.com /Cyrus Lenke til kommentar
Turboneger Skrevet 30. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2002 lasta ned Refreshlock og da funke ting fint :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå