flars1 Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Har forelsket meg litt i Canon G5, men er nok noe overkill for meg å kjøpe et nytt. Det jeg lurer på er om de er så robuste som den ser ut som?! Er det risikabellt å kjøpe et brukt? Lenke til kommentar
varheim Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Kjøpte like før jul ett G5, virker tungt og solig. Forside + sidene er av magnesium, baksiden plast. Gjør et godt inntrykk Lenke til kommentar
flars1 Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Etter nærmere ettertanke er det vell ingen som ønsker å selge sitt G5. Må vell heller legge inn noen aksjer hos samboeren til et nytt. Lenke til kommentar
Åkken Bom Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 [quote name='flars1' date='29/12/2003 : 01:46']Etter nærmere ettertanke er det vell ingen som ønsker å selge sitt G5. Må vell heller legge inn noen aksjer hos samboeren til et nytt. [/quote] Si ikke det, si ikke det Mange som har brukt G3/5 noen måneder finner ut at de vil bruke noen tusenlapper til på foto og kjøper seg et dslr. Selv solgte jeg mitt 5mnd gamle G3 for litt over halv pris av nytt pr. i dag og kameraet var som nytt uten ei ripe. (det koster å bli hekta på foto) men det er slik det er. brukt er brukt.......... Sjekk ut bruktlistene på akam.no og foto.no så dukker det helt sikkert opp ett om ikke mange dagene Stå på videre med fotografering. Det er en meget engasjerende hobby (for engasjerende vil noen si) og man får resultater man kan dele med andre Mvh: Frode Lenke til kommentar
Greverud Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Den som vil selge sitt G5, kjøpte det nok noen måneder for tidlig. Det kan nok hende det er speirefleksen som frister litt for mye. Selv har jeg G5 og S20, og dette tåler en trøkk. Hvis du benytter vanlig minnebrikker i stedet for en bevegelig liten harddisk til å lagre bilder trenger du ikke være redd for støt.... Kjøp et da vel. Hilsen Greverud Lenke til kommentar
ottbor Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Hei Har et G3 kamera som jeg skal selge når jeg får det nye ( 300D ) jeg har bestilt. Ca 20 Januar. Kameraet er kjøpt i april i år. Otto Lenke til kommentar
flars1 Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Selv har jeg G5 og S20, og dette tåler en trøkk. Hvis du benytter vanlig minnebrikker i stedet for en bevegelig liten harddisk til å lagre bilder trenger du ikke være redd for støt.... Hvilke minnekort bør man kjøpe? Trodde det bare var hasighet og størrelse som var forskjellig.. Er det mekanisk og elektronisk også? Anyone?! Lenke til kommentar
Greverud Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 G5 blir tilbudt også som en pakke med IBM sin 1GB minnekort. Dette er en liten roterende harddisk - mekanisk. Denne ble jeg frarådet til å kjøpe - er vist ute av produksjon også nå - så jeg valgte en 512 MB minnebrikke fra LEXAR High-Speed Eigital Film 16x=2,4mb/sek. Dette gir ca. 200 bilder i beste oppløsning og største format. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå