Gå til innhold

Morrowind

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ka feiler det morrowind oppdateringene. når eg skulle oppdatere spillet sto det bare at den ikkje fant morrowind.exe fila.. men den fant ein fil ved samme navn.. etter det virket ikkje spillet lenger.. Det suger no helt j**lig asså :no:

Har du lagt inn en nocd crack? I så fall må du legge inn en ny crack som svarer til den versjonen av spillet du har nå.

Lenke til kommentar
Ka feiler det morrowind oppdateringene. når eg skulle oppdatere spillet sto det bare at den ikkje fant morrowind.exe fila.. men den fant ein fil ved samme navn.. etter det virket ikkje spillet lenger.. Det suger no helt j**lig asså :no:

Har du lagt inn en nocd crack? I så fall må du legge inn en ny crack som svarer til den versjonen av spillet du har nå.

crack... sa du crack... til he**vete med dei ødelegende tinga.

Lenke til kommentar
Gjelder dette Patchen eller ekspansjonene ?

Ble litt forvirret..

Det gjelder ekspansjonene. For hver ekspansjon du legger inn oppdaterer spillet seg automatisk. Den siste patchen er 1.6. Den må du laste ned selv.

nei eg mener dei filene som du laster ned.. som opdaterer spillet til 1. 2045 osv

Lenke til kommentar

Litt off topic nå, men jeg tar sjansen allikevel. Noen som veit hvor jeg kan få tak i Morrowind GOTY så billig som mulig i Oslo? Til PC altså. Skal inn til byen i dag, og tenkte jeg skulle ha den pakka. Har Morrowind og Tribunal, men synes det er litt kjipern uten Bloodmoon. Også er det jo stilig å ha GOTY da. ;)

EDIT: Leif...

Endret av Skyttt
Lenke til kommentar

crack... sa du crack... til he**vete med dei ødelegende tinga.

har du ikke lagt inn crack får du legge inn spillet på nytt. Hva mener du foresten med "ødelegende tinga"?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...