albions Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Ka feiler det morrowind oppdateringene. når eg skulle oppdatere spillet sto det bare at den ikkje fant morrowind.exe fila.. men den fant ein fil ved samme navn.. etter det virket ikkje spillet lenger.. Det suger no helt j**lig asså Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Enkel løsning: Avinstaller alt som har med Morrowind. Legg inn Morrowind, deretter ekspansjonene. Lenke til kommentar
aiuL Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Gjelder dette Patchen eller ekspansjonene ? Ble litt forvirret.. Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Ka feiler det morrowind oppdateringene. når eg skulle oppdatere spillet sto det bare at den ikkje fant morrowind.exe fila.. men den fant ein fil ved samme navn.. etter det virket ikkje spillet lenger.. Det suger no helt j**lig asså Har du lagt inn en nocd crack? I så fall må du legge inn en ny crack som svarer til den versjonen av spillet du har nå. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Han har sikkert det... i Morrowind hjelper det jo på FPS'en. Forresten... er du sikker på at du har lasta ned riktig patch? (har du collectors edition må du laste ned de amerikanske patchene...) Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Gjelder dette Patchen eller ekspansjonene ?Ble litt forvirret.. Det gjelder ekspansjonene. For hver ekspansjon du legger inn oppdaterer spillet seg automatisk. Den siste patchen er 1.6. Den må du laste ned selv. Lenke til kommentar
albions Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Ka feiler det morrowind oppdateringene. når eg skulle oppdatere spillet sto det bare at den ikkje fant morrowind.exe fila.. men den fant ein fil ved samme navn.. etter det virket ikkje spillet lenger.. Det suger no helt j**lig asså Har du lagt inn en nocd crack? I så fall må du legge inn en ny crack som svarer til den versjonen av spillet du har nå. crack... sa du crack... til he**vete med dei ødelegende tinga. Lenke til kommentar
albions Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Gjelder dette Patchen eller ekspansjonene ?Ble litt forvirret.. Det gjelder ekspansjonene. For hver ekspansjon du legger inn oppdaterer spillet seg automatisk. Den siste patchen er 1.6. Den må du laste ned selv. nei eg mener dei filene som du laster ned.. som opdaterer spillet til 1. 2045 osv Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Hva er den nyeste patchen til morrowind nr 1? Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) Litt off topic nå, men jeg tar sjansen allikevel. Noen som veit hvor jeg kan få tak i Morrowind GOTY så billig som mulig i Oslo? Til PC altså. Skal inn til byen i dag, og tenkte jeg skulle ha den pakka. Har Morrowind og Tribunal, men synes det er litt kjipern uten Bloodmoon. Også er det jo stilig å ha GOTY da. EDIT: Leif... Endret 29. desember 2003 av Skyttt Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Ka feiler det morrowind oppdateringene. når eg skulle oppdatere spillet sto det bare at den ikkje fant morrowind.exe fila.. men den fant ein fil ved samme navn.. etter det virket ikkje spillet lenger.. Det suger no helt j**lig asså Har du lagt inn en nocd crack? I så fall må du legge inn en ny crack som svarer til den versjonen av spillet du har nå. crack... sa du crack... til he**vete med dei ødelegende tinga. har du ikke lagt inn crack får du legge inn spillet på nytt. Hva mener du foresten med "ødelegende tinga"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå